نماد آخرین خبر

قدرت‌نمایی ستاره‌های تراکتور در سالن وزنه برداری

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قدرت‌نمایی ستاره‌های تراکتور در سالن وزنه برداری

ورزش 3/حسینی و امیرحسین حسین‌زاده آمادگی جسمانی خود را به رخ کشیدند!قدرت‌نمایی ستاره‌های تراکتور در سالن وزنه

بازیکنان تیم تراکتور در تمرینات روزهای گذشته بدنسازی و وزنه‌زدن را پشت سر گذاشتند و در جریان این تمرینان مهدی حسینی و امیرحسین حسین زاده آمادگی بالای خود را به رخ کشیدند!

حسین‌زاده و حسینی در حالی که در حال شنا رفتن بودند پاهای خود را بالا گرفتند و با تعادل خوبی که در انجام این کار نشان دادند به نوعی کل‌کل جالبی در جریان تمرین ایجاد کردند و آمادگی بدنی بالای خود را نشان دادند.

با توجه به خرید‌های خوب تراکتور بازیکنان تراکتور فصل رقابتی را برای حضور در ترکیب اصلی پشت سرخواهند گذاشت و برای رسیدن به ترکیب اصلی علاوه بر آمادگی ذهنی و جسمانی باید کیفیت فنی خوبی در زمین مسابقه نشان دهند.

حسینی فصل گذشته 22 بازی ثابت و 7 بازی جانشین برای تراکتور انجام داد و 3 گل و پاس گل نتیجه تلاش های این بازیکن بود و امیر‌حسین حسین زاده 20 بازی به عنوان بازیکن ثابت و 9 حضور به عنوان جانشین داشت و توانست 3 گل و 2 پاس گل هم در طول فصل به نام خود ثبت کند.

تراکتور تمریناتش را زیر نظر دراگان اسکوچیچ دنبال می‌کند و با توجه به حضور ستاره‌های نامداری چون ترابی، بیرانوند در ترکیب تراکتور این تیم با انگیزه‌های بالایی نگاهی امیدوارانه به فصل بعد دارند تا با مربی سابق تیم ملی بعد از چندین سال به صورت جدی در کورس قهرمانی قرار بگیرند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره