نماد آخرین خبر

بلاگ نقل و انتقالات؛ گنبد حرارتی لیگ ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلاگ نقل و انتقالات؛ گنبد حرارتی لیگ ایران

ورزش 3/قطعا همچنان گرمتان است و ترجیح می‌دهید زیر باد خنک کولر به زندگی ادامه بدهید. اینجا ایران است.
اگرچه خبر اول ایران، استقرار گنبد حرارتی و گرمای بی‌سابقه در سراسر کشور و تعطیلی ادارات دولتی و بانک‌ها و... است، اما وقتی پای فوتبال وسط بیاید، ممکن است به هیچکدام از این اخبار توجهی نکنید.
ما در فصل نقل و انتقالات هستیم؛ پرخبرترین اوقات فوتبال در یک سال. خبرهای واقعی جابجایی بازیکنان، واکنش باشگاه‌ها، خشم مربیان، نگرانی مدیران و سوداگری ذی‌نفعان فوتبال؛ زمانی که شایعات بر فضای فوتبال حکومت می‌کند. توصیه ما اما دنبال کردن خبرها از منابعی مثل این بلاگ است؛ جایی که سعی می‌کنیم فقط اخبار موثق را در آن منتشر کنیم و البته شایعاتی که قابل اعتنا باشد.
هوا گرم است و باد کولر هم افاقه نمی‌کند، بنابراین چیزی جز هیجان خبرهای واقعی باعث فراموشی گرما در ذهن ما نخواهد شد... 

پوشش زنده خبری

مهدی گودرزی، هافبک هوادار، دقایقی پیش وارد باشگاه استقلال شد تا قرارداد خود را به عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال این باشگاه امضا کند. ورزش سه اولین رسانه‌ای بود که هفته گذشته خبر انتقال او به استقلال را منتشر کرده‌ بود.

آرمان رمضانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال، پس از جلسه با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با استقلال تمدید کرد.

**سوارز، مدافع بولیویایی که گفته می‌شد با نظر شخصی گاریدو با پرسپولیس به توافق رسیده، به این باشگاه نمی‌آید و استخدام او از دستورکار خارج شده است. این مسائل تقریبا در همه فصول نقل و انتقالات به صورت تکرارشونده رخ می‌دهند.

**مهدی لیموچی، وینگر سابق آلومینیوم که در این فصل به سپاهان پیوست، علت اصلی تغییر مسیر خود از پرسپولیس به سپاهان را صحبت‌های مستقیمش با ژوزه مورایس و اطمینان بخشی این سرمربی به حضور ثابتش در ترکیب سپاهان و برنامه‌هایی که روی او دارد، مرتبط کرده است.


**علیرضا بیرانوند با انجام یک مصاحبه جنجالی در ایفمارک یک‌بار دیگر در صدر اخبار قرار گرفت. او از فوتبالیست‌هایی است که در مصاحبه همواره توجهات را به خود جلب می‌کند. نکته مهم حرف‌های امروز بیرانوند کنایه‌های بی‌پایان او به رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و برملا کردن ماجرای اضافه شدن الحاقیه به قراردادش پیش از پایان فصل گذشته بود.

 **کریم انصاری‌فرد نزدیک به یک دهه است که در فوتبال اروپا و در کشورهای اسپانیا، یونان و قبرس به بازی مشغول است. انصاری‌فرد با وجود علاقه‌مندی برخی از تیم‌های ایرانی قصد ندارد تور اروپایی خود را تمام کند و همچنان به بازی در لیگ یونان ادامه خواهد داد. او در حال حاضر عضو تیم آریس است که سال گذشته به آن رفته و ظاهرا از شرایط خود در آنجا راضی است. کریم به فعالیت خود در این باشگاه یونانی ادامه خواهد داد.

**علیرضا بیرانوند که امروز همراه با اعضای تیم فوتبال تراکتور در تست‌های ایفمارک حاضر شده بود، در گفتگویی با خبرنگاران به صحبت‌های سروش رفیعی که او را بی‌معرفت خوانده بود، واکنش نشان داد. او گفت: سروش هم ناراحت شد چون دوست داشت بیرانوند و ترابی را برای لیگ نخبگان داشته باشد. من، ترابی و دانیال تصمیماتی گرفتیم که در همه دنیا چنین تصمیماتی می‌گیرند. به بچه‌های پرسپولیس و هرکسی که به من انتقاد کرد، احترام می‌گذارم و اصلا ناراحت نمی‌شوم. به هرحال شاید دوست داشتند پیش‌شان باشم.

**حسین اکبرمنادی که شب گذشته با عقد قراردادی رسما به تیم فوتبال هوادار پیوست، تصویری از خود در کنار مهدی رحمتی را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد. منادی در فصل گذشته در ملوان روزهای خوبی را سپری نکرد و دوست دارد زیر نظر رحمتی به روزهای اوج بازگردد.

**تصاویر منتشره در صفحه باشگاه فلامینگو. ماتئوس کُنیا دروازه‌بان مدنظر پرسپولیس که ظاهرا از مدار خرید خارج شده، در حال تمرین در کمپ این باشگاه پرسابقه برزیلی است.

**احمد گوهری که فصل گذشته به عنوان بازیکن قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت، امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا جلسه‌ای با مدیران این باشگاه برگزار کند، اما جلسه امروز او نیز بدون نتیجه به پایان رسید. گوهری تمایل دارد پرسپولیس را به مقصد یک تیم غیرتهرانی ترک کند تا فرصت بازی به عنوان بازیکن فیکس را داشته باشد.
**عباس حبیبی یکی از جوان‌هایی است که سپاهان برای فصل آینده روی او حساب ویژه‌ای می‌کند. این بازیکن جوان و تند و تیز بخشی از پروژه جوان‌گرایی فوق‌العاده ژوزه مورایس در سپاهان است که امسال با خریدهای اضافی تیمی را آماده کرده که سال‌ها می‌تواند برای طلایی‌پوشان ثمر بدهد.

**امروز سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور که توسط خبرنگاران سوال‌پیچ شده بود، درباره جدایی احتمالی حسین پورحمیدی از جمع تراکتوری‌ها گفت او با این باشگاه قرارداد دارد و ضمن تمجید از وی تاکید کرد که این دروازه‌بان قرار است در تراکتور به کار خود ادامه بدهد. پورحمیدی به دلیل حضور علیرضا بیرانوند علاقه‌مند است به تیم دیگری منتقل شود تا به او فضای بازی برسد. باید دید این کشمکش منجر به چه تصمیمی بین باشگاه و این بازیکن خواهد شد.

**سامان قدوس، ستاره تیم ملی فوتبال ایران، هنوز باشگاه آینده خود را انتخاب نکرده است. در حالی که زمزمه‌هایی از حضور قدوس در باشگاه ساوتهمپتون پس از جدایی از برنتفورد به گوش می‌رسید، اما این خبر درباره قدوس وجود دارد که احتمالا جدایی او از برنتفورد منجر به حضور او در لیگ فوتبال امارات یا قطر خواهد شد. در این باره خبر موثقی وجود ندارد، جز اینکه سامان هنوز باشگاهی را برای آینده خود انتخاب نکرده است.

**خبر بزرگ پیرامون باشگاه استقلال، حضور مهدی هاشمی‌نسب، مربی محبوب فصل گذشته، در باشگاه برای انجام مسائل مربوط به تمدید قرارداد است. هاشمی‌نسب اهمیتی نمادین در میان استقلالی‌ها دارد و مسائل مربوط به کری بین او و پرسپولیسی‌ها از نظر هواداران بر سایر نکات مرتبط با این مربی می‌چربد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره