نماد آخرین خبر

بابادی: استقلال خوزستان انتخاب آخر بازیکنان درجه یک و دو است

منبع
مهر
بروزرسانی
بابادی: استقلال خوزستان انتخاب آخر بازیکنان درجه یک و دو است

مهر/ مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت:با توجه به شرایط آب و هوایی استان خوزستان و سایر مسائل بازیکنانی که در فوتبال ایران دارای درجه یک و دو هستند، استقلال خوزستان را در رده آخر قرار می‌دهند.
کیوان بابادی در خصوص جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌های باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی خیلی مفید است و من نقد کردم که چرا چنین جلساتی زودتر برگزار نشده است. به نظرم پس از پایان هر فصل از مسابقات لیگ برتر باید چنین جلساتی برگزار شود تا کم و کاستی ورزشگاه‌ها مورد بررسی قرار گیرد.
او در خصوص آمادگی ورزشگاه غدیر اهواز برای برگزاری دیدارهای تیم استقلال خوزستان گفت: برآورد ما این است که این ورزشگاه برای دیدار اول ما در لیگ برتر فصل بیست و چهارم آماده خواهد بود. ما در هفته سوم میزبان استقلال تهران هستیم و قاعدتاً تماشاگران بیشتری در ورزشگاه حضور خواهند یافت و تلاش می‌کنیم که تا آن زمان تمامی موارد را رفع کنیم تا میزبانی خوبی داشته باشیم.
بابادی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های باشگاه، جدایی جواد آقایی پور قطعی بود و می‌خواستیم هم اتفاق خوبی برای بازیکن رخ دهد و هم باشگاه به منافع خود برسد. طبق ابلاغیه‌ای که فدراسیون فوتبال به باشگاه از فصل گذشته داده بود، باشگاه‌ها می‌توانستند از تاریخ ۲۹ اردیبهشت با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می‌رسید وارد مذاکره شوند. باشگاه استقلال خوزستان نامه بازیکنان را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده اما یا دوستان از آئین نامه مطلع نبودند و یا اینکه در محل کار خود حضور نداشتند و این ابلاغ به بازیکنان داده نمی‌شود. با این وجود فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای موضوع ارسال ابلاغیه به بازیکنان را تا یک هفته پس از پایان مسابقات لیگ برتر تمدید می‌کند اما متأسفانه دوستان در خواب زمستانی بودند و این موضوع را پیش نکردند.
او افزود: من تیمی را تحویل گرفتم که فقط ۳ بازیکن تحت قرارداد بودند و مابقی بازیکنان آزاد بودند. خیلی از بازیکنان ما با توجه به اینکه قراردادی نداشتند توانستند از تیم جدا شوند. متسفانه به دلیل شرایط آب و هوایی و مسائل دیگر بازیکنان درجه اول تمایلی به حضور در استان خوزستان ندارند و ما مجبور هستیم تا منتظر بمانیم و ببینیم کدام بازیکنان بدون تیم مانده اند تا با آنها وارد مذاکره شویم و انتخاب آخر بازیکنان درجه یک و دو هستیم.
بابادی در خصوص رقم سقف قرارداد برای باشگاه استقلال خوزستان گفت: ما سقف قرارداد برای باشگاه استقلال خوزستان تعیین نکرده ایم. اعتقاد داریم که هر بازیکن نسبت به فصل گذشته خود دارای رشد فنی است و ما سعی خواهیم کرد با کمترین رقم قرارداد نفرات جدید را به خدمت بگیریم. باشگاه استقلال خوزستان به خوش حسابی معروف است. ما ۳، ۴ بازیکن نیاز داریم و با توجه به شرایط بازار نقل و انتقالاتی اگر اجازه دهند تا بازیکنان خارجی بیشتری به خدمت بگیریم به نفع ما خواهد بود.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره