نماد آخرین خبر

اسطوره آرژانتین خاطره تلخ المپیک را فراموش نمی‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسطوره آرژانتین خاطره تلخ المپیک را فراموش نمی‌کند

ورزش 3/خاویر ماسکرانو اتفاقات بازی مقابل مراکش را فراموش نمی‌کند و دوباره درباره اتفاقاتی که تیم المپیک آرژانتین در اولین بازی رقابت‌های المپیک فرانسه تجربه کرده را مرور کرد.
تیم المپیک آرژانتین باید در دومین دیدارش امروز به مصاف عراق برود. در اولین بازی آرژانتین، گل تساوی آن‌ها پس از دو ساعت بازدید و بررسی داور مردود اعلام شد و 2-1 در نهایت شکست خوردند.
ماسکرانو که در بازی گذشته شاهد حضور چندین جیمی جامپ در زمین بود، درمورد وضعیت فعلی تیمش گفت:"ما ساعت‌های قبل از این بازی را به خوبی سپری کردیم. مشخص است که در پایان بازی نسبت به کل وضعیتی که باید با آن روبرو می‌شدیم، احساس بدی داشتیم.
اما در هر صورت روی بازی پیش رو متمرکز هستیم، سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را به دست آوریم که این فرصت را به ما می‌دهد همچنان برای صعود به دور بعدی بجنگیم."

او سپس با اشاره به بازی گذشته گفت:"زندگی معمولی یک چیز است، زندگی ورزشی هم چیز دیگری است. اتفاقات بازی مراکش خیلی خطرناک بود. الان همه می‌دانند که دیگر هجوم هواداران به زمین کافی است و نباید تکرار شود. امروزه در هر مسابقه ملی، هر هوادار تیم برنده می‌تواند در پایان وارد زمین شود و یک ساعت و نیم می‌گذرد، چون می‌داند که آخرین دقایق را می‌توان حتی دو ساعت بعد هم بازی کرد. این خیلی بد است."

جمله پایانی ماسکرانو کنایه به داوران بازی گذشته بود که پس از بررسی طولانی گل کریستین مدینا اعلام کرد باید سه دقیقه وقت باقی مانده از بازی برگزار شود و سپس سوت پایان را بزند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره