نماد آخرین خبر

صنعت نفت در آستانه انحلال؛ درخواست آبادانی‌ها از پزشکیان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صنعت نفت در آستانه انحلال؛ درخواست آبادانی‌ها از پزشکیان

تسنیم/کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب، خواستار حل مشکلات مالی این باشگاه شدند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان لیگ بیست و سوم پس از 8 فصل حضور در لیگ برتر، به دسته اول سقوط کرد. نفتی‌ها در سال‌های گذشته براساس قانون، نمی‌توانستند از کمک‌های وزارت نفت بهره‌مند شوند و همواره با مشکلات عدیده مالی در چند سال گذشته روبه‌رو بودند و سرانجام همین دغدغه‌های مالی باعث شد تنها دلخوشی مردم این شهر از بین برود.
با سقوط صنعت نفت به لیگ دسته اول، وزارت نفت برای کمک و حمایت مالی از تیم فوتبال صنعت نفت منع قانونی ندارد و می‌تواند از محل مسئولیت‌های اجتماعی به این تیم کمک کند اما مشکل اینجاست که پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است. آنها از سوی فیفا هم با این موضوع مواجه‌اند و این در شرایطی است که با حدود 20 میلیارد تومان پنجره باز می‌شود؛ البته اگر موانع قانونی برطرف شود و عزمی برای این کار وجود داشته باشد. در واقع این اتفاقات سبب شده نقل و انتقالات در صنعت نفت عملاً صورت نگیرد و کار قفل شود.
به همین دلیل کادرفنی و بازیکنان صنعت نفت با ارسال نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب و همچنین درخواست از اوجی وزیر نفت، خواهان این شدند تا با رفع موانع قانونی و حل مشکلات موجود، اعم از پنجره بسته نقل و انتقالات، شرایط ثبت قرارداد بازیکنان جدید فراهم شود.
در نامه ارسالی صنعت نفتی‌ها، اعلام شده  این تیم در آستانه انحلال قرار دارد‌.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید