نماد آخرین خبر

فرصت طلایی مدافع جوان با مصدومیت ستاره رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرصت طلایی مدافع جوان با مصدومیت ستاره رئال

ورزش 3/خسوس وایخو به دلیل مصدومیت عضلانی که او را از تمرین امروز باز داشته و حتی حضور او در تور آمریکا را نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داده، بعید است که در تور پیش فصل بازیکنان رئال مادرید را همراهی کند.
این بازیکن فصل را عادی شروع کرده بود و بدون مشکل جلسات تمرینی را پشت سر می‌گذاشت. او چهارشنبه گذشته در بازی مقابل آلباسته از ابتدا در ترکیب حضور داشت، اما در تمرین روز گذشته مصدومیتی ظاهر شد که می‌تواند او را از شرکت در تور پیش فصل باز دارد.
در چند ساعت گذشته بحث‌هایی در مورد اینکه وضعیت این بازیکن چه می‌شود یا اینکه قرار است به آمریکا سفر کند مطرح شده، البته مشخص نیست که او حتی در صورت سفر به ایالات متحده آمریکا بتواند بازی کند. همه‌چیز به چگونگی پیشرفت روند بهبود او بستگی دارد.

غیبت احتمالی وایخو مشکل بزرگی برای مادرید در مرکز خط دفاعی در این تور ایجاد خواهد کرد. برای اولین بازی، آنها مدافع میانی نخواهند داشت، چون ادر میلیتائو و آنتونیو رودیگر تا چهارشنبه به تیم ملحق نخواهند شد.
خوان مارتینز، مدافع میانی 16 ساله‌ای که می‌خواست پیش فصل را با کاستیا سپری کند قرار دست به عنوان جانشین وایخو انتخاب شود. او در تیم زیر 19 ساله‌های رئال حضور دارد.

این بازیکن از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار است و قامت بلند و عضلات بزرگی که دارد به او اجازه می‌دهد از این فرصت طلایی برای نشان دادن خود به تیم‌های بزرگ اروپا استفاده کند.
مادریدی‌ها می‌دانند که او مثل یک جواهر است، چون پتانسیل این را دارد که در چند سال آینده به مدافع میانی ترکیب اصلی رئال تبدیل شود و باشگاه‌های زیادی وجود دارند که او را زیر نظر داشته باشند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره