نماد آخرین خبر

شرایط عجیب ملوان پیش از آغاز فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر

منبع
تسنيم
بروزرسانی
شرایط عجیب ملوان پیش از آغاز فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر

تسنیم/اعضای تیم فوتبال ملوان پیش از فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر با وضعیت عجیبی روبه‌رو هستند.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پس از انتخاب سعید دقیقی به‌عنوان سرمربی جدید، تمرینات خود را استارت زد تا از زمان‌بندی دوران آماده‌سازی پیش‌فصل جا نماند. انتخاب دقیقی باعث شد تا امیدواری فراوانی برای هواداران قوی سپید شکل بگیرد، اما چند روزی است ملوانان با وضعیت عجیبی دست به گریبان شده‌اند.
در فصل گذشته، ملوان اسپانسر قدرتمندی داشت که هزینه‌های تیم را پوشش می‌داد و یکی از دلایل رقم خوردن نتایج قابل قبول این تیم بود، اما در این فصل، وضعیت کاملاً متفاوت است و تا به حال هیچ اسپانسری پا پیش نگذاشته و رقم خوردن این وضعیت، کار را برای باشگاه سخت کرده است.
البته مشکلات دقیقی در همین بدو ورود، بیش از اینهاست و با کمبود بازیکن هم دست و پنجه نرم می‌کند.
تعدادی از بازیکنان ملوان هنوز در تمرینات این تیم آفتابی نشده‌اند و برخی از آنها به صورت غیرقانونی با تیم‌های دیگر عقد قرارداد کردند.
به یکباره مشکل خدمت سربازی ابوالفضل جلالی هم حل شد و تعدادی از بازیکنان تأثیرگذار نیز در تمرین سایر تیم‌ها شرکت حضور یافتند تا لیست دقیقی هر روز خالی‌تر از قبل شود.

با اینکه ملوانان اردوی تدارکاتی خود در تهران را آغاز کرده‌اند، اما شرایط این تیم باب میل دقیقی نیست و نمی‌تواند پاسخگوی انتظارات هواداران پرشمار ملوان باشد.
باید دید ملوان که فصل قبل با وجود اسپانسرهای قدرتمند خود، دغدغه‌های کمی داشت، امسال چطور قرار است از این شرایط عبور کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره