نماد آخرین خبر

اونانا: آنقدر بزرگ شده‌ام که بگویم اشتباه کردم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اونانا: آنقدر بزرگ شده‌ام که بگویم اشتباه کردم!

ورزش 3/فصل جدید، زندگی جدید. این آرزوی آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، است که از فصلی پر از اشتباهات فاحش و به دور از تصور رهایی پیدا کرده و می‌خواهد نشان دهد بازیکنی است که یونایتد حاضر شد برای خریدش 50 میلیون یورو هزینه کند.
همانطور که این بازیکنان کامرونی اعتراف کرد، همه از اشتباهات خود درس می‌گیرند، حتی اگر آن‌ها جدی باشند، برای مثال زمانی که یونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل برخی اشتباهات نه چندان مهم بازیکن سابق اینترمیلان حذف شد.
با این حال، پس از جام ملت‌های آفریقا، اونانا شرایط را تغییر داد و کمی اعتماد به نفس پیدا کرد و با به دست آوردن قهرمانی جام حذفی با شکست منچسترسیتی در ماه می گذشته، روحیه بهتری دارد.

این بازیکن 28 ساله در حاشیه اردوی پیش فصل منچستریونایتد در ایالات متحده آمریکا به خبرنگاران گفت:"سال گذشته صد در صد به من کمک کرد. زمانی که به یک کشور جدیدی نقل مکان می‌کنید، برخی از بازیکنان اینطور هستند که به زمان نیاز دارند تا احساس خوبی داشته باشند و خوب بازی کنند.
اشتباه بخشی از زندگی است. چه کسی اشتباه نمی‌کند؟ من آنقدر بزرگ هستم که بتوانم چنین مسئولیتی را بپذیرم. یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و برای بازی در اینجا به شخصیت و ذهنیت زیادی نیاز دارید و این چیزی است که باید در زمین نشان دهید."

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره