نماد آخرین خبر

اولین بازی با کیت دو ستاره؛ طارمی در ترکیب اصلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین بازی با کیت دو ستاره؛ طارمی در ترکیب اصلی

ورزش 3/سومین بازی پیش فصل اینتر، برابر حریفی به مراتب قدرتمندتر برگزار خواهد شد. پس از دیدار برابر لوگانو و پرگولتسه، حالا شاگردان سیمونه اینزاگی در استادیوم اورگل شهر چزنا، باید به مصاف لاس پالماس بروند که فصل گذشته را در رتبه شانزدهم لالیگا به پایان رساند.
ترکیب قهرمان ایتالیا برای این مسابقه اعلام شده که طی آن، مهاجم ایرانی یک بار دیگر در ترکیب اصلی حضور دارد. مهدی طارمی که در دو بازی قبلی عملکرد بسیار خوبی داشته و با به ثمر رساندن سه گل و دادن یک پاس گل توانسته است نظرات را به سمت خود جلب کند، امروز نیز از ابتدا بازی می کند.
مهاجم ایرانی مه در نبود لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام به تنها گزینه مطمئن سیمونه اینزاگی در نوک پیکان خط حمله تبدیل شده است، امروز و در جدال با لاس پالماس، همچون دو بازی قبل در کنار خواکین کوره‌آ به میدان خواهد رفت تا افعی‌ها در این بازی نیز پیروز از زمین خارج شوند.

این مسابقه در شرایطی در استادیوم اورگل چزنا برگزار می شود که بلیت فروشی صورت گرفته تا هواداران اینتر بتوانند نخستین بازی تیم محبوبشان را با کیت جدید و دو ستاره مشاهده کنند. این نخستین بازی است که نراتزوری با لباس جدید خود و منقش به دو ستاره به نشانه 20 قهرمانی سری آ به میدان می رود.
در درون دروازه اینتر، یوزپ مارتینز، گلر جدید افعی ها حضور دارد. خط دفاع سه نفره را بیسک، آگومه و فونتاناروسا تشکیل داده اند. جلوتر از آنها، کاماته، زیلینسکی، اصلانی، مخیتاریان و کارلوس آگوستو حضور دارند. طارمی و کوره‌آ نیز مهاجمان اینتر هستند.
ستاره‌های ملی پوش اینتر از جمله نیکولو بارلا، آچربی، فراتسی، دیمارکو، دارمیان و باستونی نیز روی نیمکت حضور دارند تا احتمالا در دقایق پایانی مسابقه به میدان بروند.

این نخستین بازی اینتر با کیت اصلی و دو ستاره است. دو بازی قبلی با لباس تمرینی برگزار شد و مهدی طارمی این فرصت را دارد تا بتواند اولین گل خود را با این کیت جدید به ثمر برساند و نام خود را وارد تاریخ نراتزوری کند.
اینتر پس از این دیدار، دو مسابقه دوستانه دیگر را نیز برابر الاتحاد و چلسی برگزار خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره