نماد آخرین خبر

3+1 بازیکن جدید در مسیر پیوستن به منچستریونایتد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
3+1 بازیکن جدید در مسیر پیوستن به منچستریونایتد

ورزش 3/ تور پیش فصل تیم‌های اروپایی در حال برگزاری است و سرمربیان باشگاه‌ها، تصمیم دارند در این تورنمنت به چهره‌های جوان‌تر تیمشان بازی دهند تا بتوانند تجربه لازم برای اضافه شدن به تیم بزرگسالان را کسب کنند و همچنین با این کار، عمق ترکیب خودشان را افزایش دهند.
در این مدت شرایط منچستریونایتد بسیار متفاوت است، اریک تن‌هاخ در سومین سالی که به عنوان سرمربی منچستریونایتد پشت سر می‌گذارد، امید دارد بتواند یک قدم فراتر از جام حذفی بردارد و پروژه خودش با یونایتد را به مرحله اوج خود برساند. در چنین شرایطی، 4 چهره جوان مورد توجه هواداران قرار گرفتند و کیفیت بالای این 4 نفر، بسیاری از هواداران را مجاب کرده است که آنها فصل آینده قطعا در کنار کوبی مینو و آلخاندرو گارناچو تا لیست جوانان فارغ التحصیل شده از کارینگتون (محل تمرینات منچستریونایتد) بیشتر شود. اکنون 4 ستاره جوان را به شما معرفی می‎کنیم که باید از همین حالا آنها در ذهن خود داشته باشید و حتی می‌توانید این بازیکنان جوان را در مسابقات پیش فصل با ذره بین زیرنظر بگیرید.
آماد دیالو
او مدت زیادی است در منچستر ساکن است و وینگر ساحل عاجی که 4 فصل قبل، از آتالانتا به این تیم آمد، پس از اینکه در سالیان اخیر به صورت قرضی در تیم‌های دیگر مشغول بوده، اکنون مورد توجه تن هاخ قرار گرفته و شرایط او به گونه‌ای است که می‌تواند با توجه به رقابت خود با جیدون سانچو، وضعیت وینگر انگلیسی شیاطین سرخ را هم تغییر دهد.

توبی کالیر
او دیگر بازیکنی است که کارشناسان تحسینش می‎کنند. یک هافبک جوان که زوج او و مینو در مرکز زمین می‌توانند پس از سال‌ها، قلب زمین این تیم را احیا کند. ستاره 20 ساله فصل گذشته در 7 بازی روی نیمکت این تیم نشست اما هنوز در لیگ برتر بازی نکرده است. با حضور او بعید است کسی بخواهد کاسمیرو را برای ماندن در انگلیس متقاعد کند!

هری آماس
وقتی خط دفاعی تیم منچستریونایتد با توجه به تعداد بالای مصدومانش از شرایط آرمانی خود خارج شد، تصمیم گرفته شد آماس با تیم بزرگسالان تمرین کند و آماس حالا نشان داده که به خوبی دستورات سرمربی‌اش را گوش داده تا بتواند تن هاخ را مجاب کند و او را در کنار لنی یورو قرار دهد. او قابلیت بازی در پست دفاع چپ را دارد و مشخصا آماس همان بازیکنی است که می‌تواند تن هاخ را از مصایب خط دفاعی تیمش رها کند.

جک فلچر
جک فرزند دارن فلچر بازیکن سابق منچستریونایتد است که همراه با برادر کوچکترش، یعنی تایلر در تمرینات تیم بزرگسالان منچستریونایتد حاضر شده اما این هافبک 17 ساله تن هاخ را مجاب کرده تا از او استفاده بیشتری داشته باشد. او در بازی‌های پیش‌فصل حضوری ثابت داشته و حتی عملکردش باعث شده دارن فلچر گمان کند پسرش می‎‌تواند از او بازیکن بهتری برای منچستریونایتد باشد!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره