نماد آخرین خبر

درخشش اعجوبه فرانسوی در بسکتبال المپیک

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درخشش اعجوبه فرانسوی در بسکتبال المپیک

ایسنا/تیم ملی بسکتبال فرانسه با درخشش ویکتور ومبانیاما مقابل برزیل به پیروزی رسید.
در ادامه رقابت‌های بسکتبال بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تیم ملی فرانسه به عنوان میزبان این رقابت‌ها موفق شد در نخستین بازی خود با درخشش اعجوبه ۲۰ساله‌اش برابر تیم ملی برزیل به پیروزی دست یابد.
خروس‌ها پس از باخت ۲۳-۱۵ در کوارتر اول، کوارترهای دوم و سوم را با درخشش ویکتور ومبانیاما ۱۳-۲۴ و ۹-۱۸ بردند تا از حریف خود پیشی بگیرند. کوارتر چهارم نیز ۲۱-۲۱ مساوی شد تا نهایتا این تیم فرانسه باشد که ۶۶ - ۷۸ برنده این دیدار شود.
ویکتور ومبانیاما، اعجوبه ۲۰ ساله و ۲۲۲ سانتی‌متری تیم ملی فرانسه، با کسب ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس گل، ۳ بلاک و ۴ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۵ را به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین شود. این بازی، نخستین تجربه ومبانیاما در بازی‌های المپیک بود که با درخشش ستاره جوان فرانسه همراه شد.

این دیدار از گروه B مسابقات برگزار شد و تیم‌های ژاپن و آلمان نیز دو تیم دیگر حاضر در این گروه هستند که پیش از این دیدار به مصاف هم رفتند و آلمان با حساب ۹۷ - ۷۷ ژاپن را شکست داد.

آخرین بازی بسکتبال امروز (شنبه - ۶ مرداد ۱۴۰۳) نیز میان تیم‌های یونان و کانادا برگزار می‌شود. این دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و از گروه A رقابت‌ها برگزار می‌شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره