نماد آخرین خبر

ستاره رئال علیه رسانه‌ها؛ شایعه نسازید، مصدوم نیستم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره رئال علیه رسانه‌ها؛ شایعه نسازید، مصدوم نیستم!

ورزش 3/خسوس وایخو، مدافع رئال مادرید، در شبکه‌های اجتماعی گزارش‌های مربوط به مصدومیت خود را تکذیب کرد.
عصر روز شنبه رسانه‌های اسپانیایی خبری منتشر کردند و مدعی شدند که وایخو در تمرینات رئال مادرید دچار مصدومیت شده و در تور آمریکا غایب خواهد بود اما خود مدافع همه اخبار را رد کرد.
وایخو، ۲۷ ساله، به طرز شگفت‌انگیزی به عنوان یکی از گزینه‌های کارلو آنچلوتی در فصل پیش رو مطرح شده است. با فروش رافا مارین به ناپولی و حضور ناچو فرناندز در عربستان سعودی، وایخو به عنوان چهارمین گزینه دفاعی تیم شناخته می‌شود. تا زمانی که داوید آلابا در اواخر سال از مصدومیتش بهبود یابد، او با اورلین شوامنی برای جایگاه سوم پس از آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو رقابت خواهد کرد.
روز شنبه، گزارش‌هایی منتشر شد که وایخو دچار مشکل عضلانی شده و نمی‌تواند در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل تیم در ایالات متحده آمریکا شرکت کند. با این حال، خود وایخو هرگونه شک و تردید را برطرف کرد و با انتشار تصویری از مقاله مارکا، نوشت:«این اطلاعات صحیح نیست. من مصدوم نیستم و در تور آمریکا شرکت می‌کنم.»
رئال مادرید در تاریخ ۱ اوت با آث میلان، در تاریخ ۴ اوت با بارسلونا و در تاریخ ۷ اوت با چلسی روبرو خواهد شد. سپس به اسپانیا بازمی‌گردد تا برای فینال سوپرکاپ اروپا مقابل آتالانتا در تاریخ ۱۴ اوت آماده شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره