نماد آخرین خبر

انتقاد سرمربی اسپانیا؛ این قانون فیفا باید درست شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انتقاد سرمربی اسپانیا؛ این قانون فیفا باید درست شود

ورزش 3/دِنیا، سرمربی تیم فوتبال المپیک اسپانیا، پس از محرومیت پائو کوبارسی به دلیل ۲ اخطاره شدن، از قوانین فیفا انتقاد کرد.انتقاد سرمربی اسپانیا: این قانون فیفا باید درست شود

 تیم فوتبال المپیک اسپانیا روز شنبه موفق شد جمهوری دومینیکن را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند. پس از پایان بازی، سرمربی لاروخا از عملکرد تیمش تمجید و از قانون فیفا برای محرومیت بازیکنان پس از ۲ کارت زرد انتقاد کرد.

او گفت: «هدف اول ما صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی پس از بازی دوم بود، امروز هم خوب بازی کردیم و به هدف‌مان رسیده‌ایم اما صدرنشینی را هم می‌خواهیم.»

قبل از شروع بازی‌ها، هدف اول ما این بود که پس از بازی دوم صعود کنیم و این مهم بود. همانطور که همیشه می‌دانیم، اگر می‌خواهیم به مراحل بالاتر برسیم باید از این هم بهتر شویم..»

دنیا سپس از محرومیت پائو کوبارسی به دلیل دریافت دو کارت زرد انتقاد کرد و گفت: «قبل از تورنمنت با فیفا صحبت کردیم و به آنها گفتیم که مسئله دو کارت زرد باید درست شود. زیرا در یک تورنمنت کوتاه بسیار پیچیده است.»

او همچنین درباره وضعیت مارک پوبیل که به دلیل مشکلات عضلانی بازی را از دست داد، صحبت کرد: «مارک مشکلاتی داشت. این یک تورنمنت است که در ساعت سه بعدازظهر، با رطوبت و گرما برگزار می‌شود. احتمالاً افراد بیشتری مشکلاتی دارند و ما در حال تلاش برای بهبود همه آنها هستیم. امیدواریم که مشکلات جزئی و قابل بهبود باشند.»

دنیا اشاره کرد که به دلیل فشار بازی‌ها، در بازی آخر مرحله گروهی تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد خواهد شد: «ما می‌خواهیم اول شویم. در این تورنمنت این مهم است. اما همانطور که می‌بینید، مشکلات و خستگی وجود دارد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره