نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ناراحتی جوکوویچ از قوانین المپیک؛ این چه وضعی است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ناراحتی جوکوویچ از قوانین المپیک؛ این چه وضعی است!

ورزش 3/جوکوویچ، برنده 24 گرند اسلم و مدال برنز المپیک 2008، پس از پیروزی آسان در اولین مسابقه خود در پاریس، خواستار تغییر قوانین فدراسیون جهانی تنیس و کمیته المپیک شد.ناراحتی جوکوویچ از قوانین المپیک: این چه وضعی است!

این تنیسور 36 ساله، حریف استرالیایی خود، ماتیو ابدن را با نتیجه قاطع 6-0 و 6-1 شکست داد. ابدن بیش از دو سال بود که در مسابقات انفرادی شرکت نکرده بود. با وجود این پیروزی آسان، جوکوویچ از وضعیت پیش آمده ناراضی بود. ابدن پس از انصراف چند تن از بازیکنان، به عنوان جایگزین وارد قرعه‌کشی رولان گاروس شده بود. بر اساس قوانین تنیس المپیک، اگر یک تنیسور انفرادی پس از 19 جولای انصراف دهد، یک بازیکن دوبل که در حال حاضر در المپیک حضور دارد، به عنوان جایگزین برای نمایندگی کشورش انتخاب می‌شود.

سوپر استار صربستانی معتقد است که باید از تنیسورهای انفرادی که به عنوان جایگزین حضور داشتند، درخواست می‌شد تا به جای بازیکنان رده سوم دوبل جهان، که مجبور به انجام دو رقابت هستند، به المپیک بیایند. جوکوویچ گفت: "من واقعاً قوانین را درک نمی‌کنم، منطقی نیستند. به نظر من، این تصویر خوبی برای ورزش نیست. بسیاری از بازیکنان انفرادی بودند که زمان کافی داشتند و می‌توانستند به عنوان جایگزین بیایند. من نمی‌فهمم چرا، اگر زمان دارید، اگر در اروپا هستید. بازیکنان زیادی بودند که جایگزین بودند و آماده آمدن بودند، ظرف نیم روز می‌توانستند اینجا باشند."

جوکوویچ افزود: "برای ماتیو سخت است، زیرا او دو سال است که تمرین انفرادی نکرده است، او به من گفت که بیش از دو سال است که مسابقه انفرادی نداده است. این اتفاق در هر المپیکی که من شرکت کردم افتاده است، این پنجمین دوره من است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره