نماد آخرین خبر

آسمان لیگ بیست و چهارم در اختیار استقلال!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آسمان لیگ بیست و چهارم در اختیار استقلال!

ورزش 3/با تمدید رمضانی و حضور بلانکو استقلالی‌ها همچنان یکی از سرزن‌ترین تیم‌های لیگ هستند.
  تمدید قرارداد آرمان رمضانی و حضور گوستاوو بلانکو دو بازیکن بلند قامت و سرزن استقلال در خط حمله این تیم و در کنار آنها رامین رضائیان و ابولفضل جلالی در کناره‌ها شانس گلزنی استقلال را در جریان مسابقه با ارسال از جناحین به شکل قابل توجه‌ای افزایش خواهد داد!
استقلالی‌ها که فصل گذشته هم آمار خوبی در گلزنی با ضربه سر داشتند و همچنین از ضربات آزاد به خوبی استفاده می‌کردند در این فصل هم دو مهاجم بلند قامت را در اختیار خواهند داشت که روی توانایی‌های آنها در سرزنی حساب ویژه‌ای باز خواهد شد.
اما با توجه به اینکه استقلال بازیکنان تکنیکی و با قابلیت حمل توپ خوبی را در تیم خود دارد پافشاری به ارسال از جناحین و استفاده از مهاجمان بلندزن منطقی نخواهد بود و حضور یک بازیکن تکنیکی، گلزن و سرعتی در خط حمله می‌توانست شرایط خوبی را برای آنها رقم بزند، البته آنها مهرداد محمدی را در اختیار دارند ولی این بازیکن تا هفته ششم در دسترس نخواهد بود.
احتمال اضافه شدن یک مهاجم خارجی دیگر به ترکیب استقلالی وجود خواهد داشت و باید دید نقل و انتقالات آنها به چه شکلی پیش خواهد رفت اما اگر بخواهیم روی دارایی فعلی آنها بنویسیم، دو مهاجم با قابلیت‌های مشابه تنوع گلزنی این تیم را کاهش خواهد داد، مگر اینکه از این بازیکنان به عنوان تله و بازیکنی برای حفظ توپ استفاده کنند و بازیکنان دیگر استقلال در امر گلزنی حضور پیدا کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره