نماد آخرین خبر

ستاره اروپایی مهره گمشده تراکتوری‌ها

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره اروپایی مهره گمشده تراکتوری‌ها

ورزش 3/ایگور پوستونسکی در دیدار دوستانه تراکتور به میدان رفت.
  ایگور پوستونسکی کروات که با نظر مستقیم اسکوچیچ به تراکتور پیوست در پستی به میدان خواهد رفت که سرخ‌پوشان تبریز در چند فصل گذشته در آن منطقه با ضعف‌هایی رو به رو بودند و عملکرد خوب این بازیکن می‌تواند خیال آنها را راحت کند.
این بازیکن در زمان پیوستن به تراکتور با مصدومیت جزئی رو به رو بود اما در حال حاضر بدون مشکل خاصی در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده و با چهره جدی که دارد به خوبی جلسات تمرینی را پشت سر می‌گذارد.
او در آخرین دیدار دوستانه تراکتور هم به میدان رفت و اولین بازی غیر رسمی خود را برای این تیم انجام داد و حالا با آمادگی بیشتری برای روزهای سخت پیش فصل و تمرینات بدنسازی و آماده‌سازی آماده می‌شود.
تراکتوری‌ها در صورتی که این بازیکن را در خط هافبک بازی دهند و او عملکرد درخشانی از خود ارائه کند بعد از سال‌ها مهره‌ای تاثیرگذار در پست هافبک دفاعی خواهند داشت که بیش از گذشته شانس موفقیت آنها را افزایش خواهد داد.
ایگور پوستونسکی بازیکن کم تجربه‌ای نیست و سابقه حضور در تیم‌های مختلفی را داشته است و حضور در تراکتور یک تصمیم هیجان انگیز برای این هافبک دفاعی جنگنده خواهد بود، جنگیدن برای تیمی که در بازی‌های خانگی حمایت ویژه‌ای توسط هواداران می‌شود و این می‌تواند انگیزه‌ای خاص برای بازیکن جدید تراکتور باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره