نماد آخرین خبر

ادرسون: پپ می‌خواهد بمانم ولی هر چیزی ممکن است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادرسون: پپ می‌خواهد بمانم ولی هر چیزی ممکن است

ورزش 3/ ادرسون می‌گوید از این که پپ گواردیولا درباره علاقه‌اش به ادامه حضور او در منچسترسیتی صحبت کرده خوشحال است.
  ادرسون در چند فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی بوده و نقش مهمی را در دروازه این تیم در کسب قهرمانی‌های متوالی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین رسیدن به رویای قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و عربستانی در چند هفته اخیر از علاقه باشگاه الاتحاد به جذب این ستاره برزیلی خبر داده و مدعی شده بودند که او یکی از گزینه‌های اصلی برای پیوستن به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آید و آنها آماده هستند که پیشنهاد هنگفتی تا ۶۰ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن او به سیتی ارائه کنند.
با این حال، پپ گواردیولا روز گذشته مدعی شد که مایل است این بازیکن همچنان در تیمش حضور داشته باشد و ادرسون پس از بازی برابر میلان در این باره به خبرنگاران گفت: «من در سیتی خوشحالم و با هم‌تیمی‌هایم راحت هستم. از حضور در این تیم لذت می‌برم و در حال حاضر در تلاش هستم که شرایط فیزیکی‌ام را به بهترین شکل برگردانم. هر اتفاقی که رخ دهد خواست خداست و او می‌داند که مسیر درست چیست و من خوشحال هستم که در آن مسیر قرار بگیرم.
هنوز هیچ چیز درباره آینده من در سیتی مشخص نیست. شنیدن چنین صحبت‌هایی از سمت پپ برای من بسیار خوشحال کننده و مهم است. ۸ اصل را با او سپری کرده‌ام که پر از لحظات خوب و بد بوده است. کار کردن با یک نابغه فوتبال بسیار آسان است. شنیدن چنین صحبت‌هایی از سوی او بسیار خوب است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره