نماد آخرین خبر

ستاره رئال بی‌خیال تعطیلات شد؛ هدف ال‌کلاسیکو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره رئال بی‌خیال تعطیلات شد؛ هدف ال‌کلاسیکو!

ورزش 3/رودریگو آماده است تا تعطیلاتش را زودتر از موعد مقرر تمام کند و به تمرینات رئال مادرید اضافه شود.
  بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید به زودی راهی کشور آمریکا خواهند شد تا تور پیش فصل را در این کشور برگزار کنند و قرار است چند دیدار دوستانه با تیم‌های بزرگی مانند میلان و بارسلونا هم در پیش داشته باشند که برای تماشاگران بسیار جذاب خواهد بود.
رئال در حال راهی تور آمریکا خواهد شد که بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ یا کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ هنوز در حال سپری کردن تعطیلاتشان هستند و در تمرینات پیش فصل این تیم حضور پیدا نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها قرار است در آمریکا به اردوی رئال اضافه شود.
سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که رودریگو قرار است به زودی تعطیلاتش را زودتر از موعد مقرر به پایان برساند و برنامه دارد که در تاریخ ۳۱ جولای یا اول آگوست به اردوی رئال مادرید در آمریکا اضافه شود و تمرینات پیش فصلش را با این تیم و تحت هدایت کادر فنی آغاز کند.
هدف اصلی این ستاره برزیلی این است که بتواند تیمش را در دیدار دوستانه پیش فصل برابر بارسلونا همراهی کند. ال‌کلاسیکوی پیش فصل قرار است در تاریخ چهارم آگوست در شهر ایست روثرفورد آمریکا در ورزشگاه مت لایف برگزار شود و رودریگو مایل است که قدرتش را برابر این رقیب قدیمی به نمایش بگذارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره