نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خطر از بیخ گوش دوچرخه‌سوار فرانسوی گذشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خطر از بیخ گوش دوچرخه‌سوار فرانسوی گذشت

ورزش 3/در مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان زنان در روز یکشنبه، لوآنا لکومته، دوچرخه‌سوار فرانسوی، دچار حادثه‌ای وحشتناک شد.
این دوچرخه‌سوار ۲۴ ساله در حین پایین آمدن از یک بخش فنی و سنگی در تپه الانکورت از روی فرمان خود پرتاب شد. به نظر می‌رسید که پس از برخورد سرش با زمین یا سنگ، برای لحظه‌ای بیهوش شده است. دوچرخه او نیز به او برخورد کرد.
پس از حادثه، پزشکان به سرعت به کمک او شتافتند و دوربین‌های تلویزیونی از نمایش این حادثه وحشتناک خودداری کردند. هیچ صحنه آهسته‌ای هم از این حادثه نشان داده نشد.
خوشبختانه، به نظر می‌رسد که جراحات لکومته به اندازه‌ای که ابتدا تصور می‌شد جدی نیستند. او پس از مسابقه با بانداژهایی بر روی بازو و صورتش در کنار مربی دوچرخه‌سواری کوهستان فرانسه دیده شد و لبخند می‌زد. مربی او به تلویزیون فرانسه گفت که این حادثه «آنچنان جدی نبوده.» و افزود: «او بهبود خواهد یافت و قوی‌تر بازخواهد گشت.»
 
بعد از وقوع این حادثه، نیکولاس جورجرو، خبرنگار فرانسوی، در شبکه‌های اجتماعی به‌روزرسانی مثبتی از وضعیت لکومته ارائه داد. او نوشت: «لوآنا لکومته هنوز در محل است. او برای لحظه‌ای بیهوش شد اما حالش خوب است و تحت مراقبت کادر پزشکی است. در این لحظه هیچ نگرانی‌ای وجود ندارد.»

به نظر می‌رسد لکومته پس از آنچه در ابتدا به نظر می‌رسید حادثه‌ای بسیار جدی باشد، خوش‌شانس بوده است. او با آسیب‌های سر و جراحت نسبتاً جزئی فک از این حادثه بیرون آمده است. لکومته که در حالی که تماشاگران نام او را فریاد می‌زدند و حمایت خود را نشان می‌دادند، با برانکارد از مسیر خارج شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره