نماد آخرین خبر

احتمال صعود فوتبال زنان کانادا با وجود کسر ۶ امتیاز!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
احتمال صعود فوتبال زنان کانادا با وجود کسر ۶ امتیاز!

ایسنا/تیم ملی فوتبال زنان کانادا با وجود کسر ۶ امتیاز این شانس را دارد که راهی مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک شود.
تیم ملی فوتبال کانادا اتفاق‌های نادری را در المپیک پاریس تجربه کرد. این تیم به خاطر استفاده از پهباد برای جاسوسی از تمرینات نیوزلند به کسر شش امتیاز در رقابت‌های فوتبال زنان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ محکوم شد با این حال همچنان شانس صعود به دور بعد بازی‌ها را دارد.
کانادا در هر دو بازی‌اش توانسته است برابر حریفان به پیروزی دست پیدا کند و ۶ امتیازی شود اما به خاطر محرومیت اکنون امتیازی ندارد. نکته عجیب اینکه زنان کانادا با وجود کسر ۶ امتیاز از دو بازی همچنان شانس صعود به دور بعد را دارند.
تیم ملی فوتبال زنان کانادا در دیداری مهیج توانست برابر فرانسه مدعی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند. گل دوم کانادا در دقیقه ۱۰۲ به ثمر رسید.
آخرین بازی تیم ملی فوتبال زنان کانادا برابر کلمبیا است و اگر آنها بتوانند در این بازی با اختلاف ۲ گل به پیروزی دست پیدا کنند این شانس را دارند که راهی مرحله حذفی شوند. به این ترتیب بازی پایانی زنان کانادا بسیار جذاب و مهیج خواهد بود و در صورت پیروزی نخستین تیم در تاریخ المپیک خواهند بود که توانسته با وجود کسر ۶ امتیاز راهی مرحله حذفی شود.
تیم ملی فوتبال زنان کانادا در المپیک توکیو توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و باید دید که آیا با وجود کسر ۶ امتیاز می تواند دوباره دست به شگفتی بزند.

فدراسیون فوتبال کانادا کادر فنی را به خاطر این رسوایی نقره‌داغ کرد؛ به طوری ک حقوق سرمربی تیم پرداخت نخواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره