نماد آخرین خبر

ستاره ناراضی آرسنال در لیگ برتر می‌ماند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره ناراضی آرسنال در لیگ برتر می‌ماند

ورزش 3/ناتینگام فارست قصد دارد آرون رمزدیل را در پنجره تابستانی امسال به خدمت بگیرد.
رمزدیل ستاره آرسنال در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود و توانست نقش مهمی را در حضور این تیم در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تحت هدایت میکل آرتتا تبدیل شود.
با این حال، توپچی‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفتند که داوید رایا را به صورت قرضی از برنتفورد به خدمت بگیرند و او خیلی زود به دروازه‌بان اول این تیم تبدیل شد و رمزدیل چاره‌ای جز نیمکت‌نشینی نداشت که با خشم و ناراحتی او هم همراه بود.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در چند هفته گذشته از احتمال جدایی این دروازه‌بان از آرسنال در پنجره تابستانی پیش رو خبر داده بودند و حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که باشگاه ناتینگام به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن است.

این در حالی است که آرسنال خواهان دریافت نزدیک به ۶۵ میلیون یورو برای فروش رمزدیل است اما ناتینگام قصد ندارد چنین مبلغی را برای این انتقال پرداخت کند و امیدوار است که بتواند با مدیران این باشگاه برای به خدمت گرفتن این بازیکن به صورت قرضی و با قراردادی یک ساله به توافق برسد.
آنها آماده هستند که برای تحت فشار قرار دادن آرسنال و قبول این پیشنهادها روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی صبر کنند و به این باشگاه اعلام کرده‌اند که حاضر هستند تمام دستمزد این بازیکن را پرداخت کنند. باید دید که این پیشنهاد مورد قبول مدیران آرسنال قرار خواهد گرفت یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره