نماد آخرین خبر

شرمساری بایرن مونیخ برابر تیم دسته چهارمی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شرمساری بایرن مونیخ برابر تیم دسته چهارمی

ورزش 3/بایرن مونیخ در دیدار دوستانه روز گذشته برابر دورن نتوانست انتظارات را برآورده کند.
بایرن مونیخ روز گذشته در دیداری دوستانه در اردوی پیش فصل روبروی تیم دسته چهارمی اف سی دورن به میدان رفت و با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد. این اولین ناکامی این تیم تحت هدایت ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید به حساب می‌آمد. آنها در اولین دیدار دوستانه برابر روتاخ اگرن با نتیجه ۱-۱۴ پیروز شده بودند.
نستروی ایرانکندا توانست با گلی که در نیمه دوم برابر دورن به ثمر رساند، دارنده رکورد قهرمانی لیگ آلمان را از شکست نجات دهد.. این بازیکن استرالیایی تک گل بایرن را در دقیقه ۶۹ وارد دروازه حریف کرد.
مشکلات این سفر به نورث راین وستفالیا حتی پیش از به صدا درآمدن سوت شروع این بازی آغاز شده بود. بایرن قرار بود این بازی را به صورت مستقیم روی کانالش که با خرید اشتراک در دسترس است و «اف سی بایرن تی وی پلاس» نام دارد پخش کند اما اشکالات فنی باعث شد که این سایت به صورت موقت از دسترس خارج شود و هواداران نتوانستند در این مدت اشتراک خریداری کنند و در نهایت بسیاری از آنها تماشای این بازی را از دست دادند.
یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:« شما می‌خواهید پولی را برای دیدن بازی دوستانه مقابل دورن هزینه کنید و موفق نمی‌شوید.» کاربر دیگری اضافه کرد:« لطفا سرورهایتان را درست کنید. این واقعا در حد لیگ مناطق است.»
بایرن بالاخره توانست خیلی سریع مشکلات فنی را برطرف کند و این بازی در یک ربع اول بدون هیچ ایرادی پخش شد و در اختیار هواداران این تیم قرار گرفت.

سپس شوک بزرگ به این تیم وارد شد: هیروکی ایتو که خرید تابستانی بایرن به حساب می‎‌آید مجبور شد خیلی زود به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کند! این مدافع تنها ۱۸ دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. پای راست ای تو روی یک تک مصدوم شد و این بازیکن ژاپنی دیگر شرایط ادامه حضور در زمین را نداشت.
شرایط در ادامه در زمین هم خوب پیش نرفت. باید در حالی بین دو نیمه راهی رختکن شد که با یک گل از حریف عقب افتاده بود! این در حالی بود که از آنها از وجود ستاره‌هایی مانند کیم مین جائه، گوئریرو، اریک دایر، لئون گورتسکا و تل در زمین بهره می‌بردند.
این گل در حالی در دقیقه ۴۰ به ثمر رسید که جوزپ استانیسیچ با پاسی رو به عقب سون اولریش را تحت فشار قرار داد. رافائل گارسیا، مهاجم دورن، دخالت کرد و توانست روی دومین تلاشش دروازه بایرن را باز کند.
پس از گذشت ۶۰ دقیقه از شروع بازی، کمپانی تقریبا تمام بازیکنان داخل زمین را عوض کرده بود. او سعی کرد فرصتی برای بازی به بازیکنان جوان و تیم دوم بدهد و ایرانکندا از این فرصت استفاده کرد و گل مساوی را دقایقی پس از حضورش در زمین به ثمر رساند.
بایرن با انجام این بازی به وعده‌ای که در سال ۲۰۲۰ داده بود عمل کرد. دورن در آن زمان در اولین دور از جام حذفی روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و باید از امتیاز میزبانی استفاده می‌کرد. با توجه به اینکه مسابقات ورزشی در آن زمان به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، این تیم موافقت کرد که بازی در ورزشگاه آلیانز آرنا انجام شود و بایرن هم در عوض قول داده بود که یک بازی دوستانه مقابل آنها برگزار کند که به آن عمل کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره