نماد آخرین خبر

ستاره یونایتد علیه شایعات؛ همین‌جا خیلی خوشحالم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره یونایتد علیه شایعات؛ همین‌جا خیلی خوشحالم

ورزش 3/این ملی‌پوش دانمارکی در سال 2022 به عنوان بازیکن آزاد به عنوان خرید جدید منچستریونایتد منتقل شد و آن زمان نگرانی‌های زیادی درباره وضعیت آمادگی او پس از حمله قلبی، وجود داشت.
این هافبک با تجربه قراردادی سه ساله با شیاطین سرخ امضا کرد که کمتر از 12 ماه تا پایان آن باقی مانده است.
اریکسن که در فصل گذشته در مجموع 28 بازی برای یونایتد شرکت کرد، درباره آینده خود گفت:"من یک سال دیگر فرصت دارم، بنابراین من یک بازیکن یونایتد هستم. به من گفته نشده که ترک کنم یا تمدید کنم، بنابراین از این نظر یک سال از قراردادم باقی مانده و احساس خوبی دارم، خانواده من از زندگی در منچستر احساس خوبی دارند و یونایتد باشگاه خوبی است.

از نظر فوتبالی همه می‌خواهند تا حد امکان بازی کنند اما همچنین شما به این موارد فکر می‌کنید:"من خودم را چگونه می‌بینم؟ چگونه در تیم جای بگیرم؟ و از این نظر احساس خوبی دارم. احساس می‌کنم که در جای خوبی هستم."
یونایتد در حال حاضر در تور ایالات متحده آمریکا حضور دارد. اریکسن درباره تور پیش فصل گفت: "پروازهای زیادی در این بین وجود داشت. به نظر می‌رسید که در یک دوره بسیار کوتاه چیزهای زیادی در حال انجام است. در حال حاضر احساس متفاوتی دارد. اگر سال آینده یا دو هفته دیگر درباره این تور صحبت کنیم، شاید بتوانم بگویم که بهتر یا بدتر بود، اما الان احساس خوبی وجود دارد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره