نماد آخرین خبر

پیشنهاد عجیب مربی ایتالیایی ؛ قراردادم پنهانی بسته شود!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
پیشنهاد عجیب مربی ایتالیایی ؛ قراردادم پنهانی بسته شود!

طرفداری/سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال هلند پیشنهاد عجیبی به فدراسیون والیبال ایران داد.
روبرتو پیاتزا به مربیگری ایران علاقمند است.
 این روزها که رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حال برگزاری است اهالی والیبال ایران حسرت حضور در این رقابت‌ها را می‌خورند. تیم ملی والیبال کشورمان نتوانست پس از ۲ دوره متوالی حضور در المپیک‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰، شانس شرکت در المپیک پاریس را پیدا کند. .
در پایان دور پیشین لیگ ملت‌ها که با ناکامی مطلق تیم ملی ایران همراه بود، رئیس فدراسیون والیبال وعده داد که یک مربی بزرگ خارجی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. گفته می‌شود مارسلو مندز گزینه نخست فدراسیون والیبال است. اتفاقی که در این خصوص رخ داد تلاش عجیب سرمربی فعلی تیم ملی هلند برای هدایت تیم ملی ایران است. پیاتزا در شرایطی که پیش از لیگ ملت‌ها از طریق دلال‌هایی که در فضای مجازی هم فعالیت‌های زیادی دارند به دنبال این بود که خودش را به والیبال ایران تحمیل کند این روزها تلاش می‌کند هر طور شده سرمربی تیم ملی ایران شود. این مربی در پیشنهادی غیر حرفه‌ای از فدراسیون والیبال خواسته قراردادی پنهانی با او امضا شود تا بتواند به طور همزمان هم هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته باشد و هم سرمربی تیم هلند بماند.
پیاتزا عنوان کرده که اگر فدراسیون والیبال با او قرارداد ببندد دستیارش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران معرفی خواهد شد اما عملا او همه کاره تیم ملی خواهد بود. چنین پیشنهادی قطعا با قوانین بین‌المللی در تضاد است و حتی فدراسیون جهانی والیبال با آن برخورد خواهد کرد. اتفاق امیدوارکننده‌ای که در این خصوص رخ داده مخالفت فدراسیون والیبال با پیشنهاد پیاتزا است تا تیر دلالان به سنگ بخورد. فدراسیون والیبال تنها در صورتی که پیاتزا به کار خود با تیم ملی هلند پایان دهد حاضر خواهد شد با او مذاکره کند اما در چنین شرایطی هم او گزینه اول این فدراسیون نخواهد بود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره