نماد آخرین خبر

روانخواه در روز دوم تمرین؛ بازیکن ندارم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
روانخواه در روز دوم تمرین؛ بازیکن ندارم!

ورزش 3/ امید روانخواه روز گذشته به عنوان سرمربی جدید پیکان انتخاب شد تا پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول ماموریت بازگرداندن خوردروسازان را به لیگ برتر را آغاز کند. با این حال چالش عدم حضور بازیکنان تحت قرارداد باشگاه و قوانینی که به این بازیکنان اجازه جدایی می‌دهد، چالش بزرگی برای امید روانخواه و دستیارانش ایجاد کرده که سبب شده او در دومین روز کاری مصاحبه‌ای انجام بدهد و از بازیکنان تحت قرارداد باشگاه بخواهد به پیکانشهر بروند و مشکل را با گفتگو و پس از حضور در تمرین حل کنند.
او که خیلی زود کارش را در پیکانشهر آغاز کرده است، در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پیکان گفتگویی داشته و ضمن تشکر از اعتماد به او برای سپردن هدایت خودروسازان اینطور حرف‌‎‌‌هایش را آغاز کرده است: جا دارد از مسئولان پیکان تشکر کنم که هدایت این تیم خوب، دوست داشتنی و مهم در فوتبال ایران را به بنده سپردند. من سعی می کنم با تمام وجود از این امانت محافظت کنم تا در آینده ای نزدیک بتوانیم دوباره پیکان را در سطح اول فوتبال ایران ببینیم.
او سپس با اشاره به زمان شروع تمرینات اضافه کرد: همانطور که می‌دانید تمرینات ما از دیروز شروع شد. از وقتی پا به باشگاه پیکان گذاشتم همه را به خاطر اتفاقاتی که برای این تیم در فصل گذشته افتاد ناراحت دیدم. پس از این بود که متوجه شدم چه بار مسئولیت سنگینی روی دوش ماست. من و همکارانی که قرار است در این فصل فعالیت کنیم و همه چشم امیدشان به وقت و فعالیتی است که ما صرف می‌کنیم تا دوباره تیم را به سطح اول فوتبال کشور برگردانیم.
روانخواه در ادامه به بیان اهمیت حضور باشگاه پیکان در فوتبال و ورزش کشور پرداخت: باشگاه پیکان به خاطر موقعیتی که دارد و سال‌ها فعالیت در فوتبال کشور، فوتبال ما به فعالیت این باشگاه وابسته است؛ جوان‌های خوبی که به فوتبال ایران معرفی کرده؛ نوع تیمداری و موقعیتی که در شهر تهران دارد، جوان‌های مستعد کلانشهر تهران چشم امیدشان به بازی کردن در پیکان بوده که متاسفانه فصل گذشته این اتفاق افتاد. حالا انتظار وجود دارد که پیکان مظلوم واقع نشود.

روانخواه سپس به گلایه از برخی قوانین پرداخت و گفت: از دیروز که تمرینات را شروع کردیم متاسفانه برخی بازیکنان که باید سر تمرین حاضر می‌شدند، در تمرین نیستند. من زمانی که با آقای مددی صحبت کردم لیست بازیکنان را جلوی من گذاشت و من با امیدواری پا به این باشگاه گذاشتم. الان انتظار دارم که بازیکنان سر تمرین حضور داشته باشند. حتی اگر قانون به آنها اجازه می‌دهد که با پرداخت مبلغی از قراردادشان مثلا 50 درصد آزاد شوند و به باشگاه دیگری بروند. حالا این مبلغ پرداخت نشده و بازیکنان باید طبق قانون در تمرین حاضر شوند. ما سر تمرین می‌توانیم جدا از مسائل تمرینی با مدیران باشگاه قرار بگذارم. اگر شرایط همکاری فراهم بود، کار کردن را شروع می‌کنیم و اگر خواستند جدا شوند، طبق بندی که وجود دارد می‌توانند تیم جدیدشان را انتخاب کنند و جدا شوند. این رفتار به نظرم غیرحرفه‌ای است. به نظرم بی معرفتی هم هست که باشگاه را در چنین شرایطی تنها بگذاریم. مخصوصا بزرگترهای تیم. حتما سر تمرین حضور پیدا کنند و باشگاه را در این شرایط قرار ندهند.
امیدوارم فردا تمام بازیکنانی که با باشگاه پیکان قرارداد دارند و تاکنون پولی بابت جدایی پرداخت نکرده‌‍اند، سر تمرین ببینم. اگر نیاز شد می نیشنیم و ساعت ها صحبت می کنیم. بالاخره فوتبال فقط یکی دو ساعت تمرین نیست و عوامل زیادی هستندکه به موفقیت کمک می‌کنند. در عین ناامیدی همه امید داریم که باشگاه در همین سال اول به لیگ برتر برگردد و همه با همین امید به باشگاه پا گذاشته‌ایم. همه عوامل باشگاه همین امید را دارند و ابزار ما هم بازیکنان خوبی است که داریم. امیدوارم این جمع خیلی زود شکل بگیرد و ما بتوانیم از 10 شهریورماه که هفته اول لیگ است، با قدرت استارت بزنیم و آخر فصل به هدفی که داریم برسیم. امیدوارم صدای ما به گوش مسئولین برسد که در این وضعیت باشگاه پیکان مظلوم واقع نشود.

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره