نماد آخرین خبر

فوتبال ایتالیا نیاز به حل مشکلات اساسی‌‌اش دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فوتبال ایتالیا نیاز به حل مشکلات اساسی‌‌اش دارد

ورزش 3/تیم ملی فوتبال ایتالیا در مسابقات یورو 2024 نتوانست مطابق انتظارات عمل کند و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سوئیس حذف شد تا مدافع عنوان قهرمانی خیلی زود کنار برود
لوچانو اسپالتی و تیمش در مرحله گروهی مقابل آلبانی برنده شدند مقابل اسپانیا شکست خوردند و برابر کرواسی به تساوی دست پیدا کردند که آمار قابل توجهی نبود.
پس از جلسه امروز در فدراسیون فوتبال  ایتالیا، گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون، در نشست خبری صحبت کرد و تایید کرد که آن‌ها نیاز به اشتباهات اصلی در سطح فوتبال این کشور دارند.

او درباره شرایط پیشرفت فوتبال این کشور گفت:"من احساس واضحی دارم که ما در یک سطح خوب کار می‌کنیم، مسیرهایی ترسیم می‌شود تا بفهمیم آیا واقعا در وضعیت خوبی هستیم یا نه.
من روی چیزی بسیار عمیق‌تر کار می‌کنم و بعد از تعطیلات تابستانی که در آن همه انرژی‌مان را بازیابی می‌کنیم، با قاطعیت به این مسائل خواهیم پرداخت.

فوتبال ایتالیا به اعداد و ارقام نیاز ندارد، بلکه به تمایل برای حل مشکلات اصلی نیاز دارد.  کاری که رئیس فدراسیون‌ و اعضای هیأت رئیسه می‌توانند انجام دهند، کافی نیست، تمام ارکان فوتبال باید درک کنند که وقتی شما بخشی از یک گروه و یک جمع هستید، باید سهمی داشته باشید."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید