نماد آخرین خبر

آشنایی با رقیب سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا

منبع
فارس
بروزرسانی
آشنایی با رقیب سپاهان در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا

فارس/تیم فوتبال شباب الاهلی، رقیب سپاهان در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان روند آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و شباب الاهلی‌ امارات در چارچوب دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا، سه‌شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار خواهد شد. 
شباب الاهلی که با نایب‌قهرمانی در مسابقات فصل گذشته لیگ امارات به مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان راه یافته است، با هدایت پائولو سوسا پرتغالی تمرینات خود را از یک ماه گذشته آغاز کرده و اردوی تدارکاتی‌اش را نیز از ۱۴ تیر تا ۴ مرداد در کشور اتریش پشت سر گذاشته است. 
شباب الاهلی در اردو اتریش سه بازی دوستانه برگزار کرد که برد ۹ بر یک مقابل تیم اسک جابینگ اتریش، شکست ۵ بر ۲ مقابل قره‌باغ آذربایجان و برتری ۹ بر صفر برابر تیم جوانان اودینزه ایتالیا ماحصل این اردو ۳ هفته‌ای بود. 
نماینده امارات در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که ایگور ژسوس، بهترین گل‌زن فصل گذشته خود را در فصل جدید در اختیار نخواهد داشت؛ همچنین سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش الاهلی که در پایان فصل گذشته دچار مصدومیت شده بود، هنوز به تمرینات گروهی این تیم اضافه نشده است. 
اما خبر خوب برای نماینده امارات و بد برای سپاهان این است که حضور سردار آزمون در شباب الاهلی قطعی شد و احتمال رویارویی سردار با تیم سابق خود وجود دارد. 

شباب الاهلی در ادامه آماده‌سازی خود برای دیدار با سپاهان، روز سه‌شنبه در دبی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره