نماد آخرین خبر

وعده لوا به بارسایی‌ها؛ با فلیک موفق می‌شویم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وعده لوا به بارسایی‌ها؛ با فلیک موفق می‌شویم

ورزش 3/لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا، در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها در اورلاندو، از انگیزه‌های خود برای فصل آینده صحبت کرد.وعده لوا به بارسایی‌ها: با فلیک موفق می‌شویم

بارسلونا برای یک تور پیش‌فصل ده روزه به ایالات متحده آمریکا سفر کرده است و در این مدت با تیم‌های منچستر سیتی (۳۱ ژوئیه)، رئال مادرید (۴ اوت) و میلان (۷ اوت) روبرو خواهد شد.

با وجود اینکه هانسی فلیک به دلیل مصدومیت و تعطیلات بازیکنان با غیبت‌های مهمی مواجه است، لواندوفسکی به همراه تیم به آمریکا سفر کرده است.

لواندوفسکی که سومین فصل خود را به عنوان بازیکن بارسلونا آغاز می‌کند و به دلیل دیدار مجدد با فلیک، که در فصل تاریخی بایرن مونیخ تحت هدایت او شش عنوان قهرمانی را کسب کرد، با انرژی زیادی به تمرینات بازگشته است. فلیک لواندوفسکی را به عنوان یک بازیکن کلیدی و مرجع در پروژه خود می‌شناسد

لواندوفسکی در اولین روز تمرینات تیم در آمریکا، در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفت:«فصل گذشته برای ما و به خصوص من خوب نبود، اما ما بارسلونا هستیم و باید یک قدم به جلو برداریم. نه تنها من، بلکه به عنوان یک تیم. اگر به عنوان یک تیم بازی کنیم، در نهایت می‌توانیم پیروز شویم.»

او همچنین تأکید کرد که بارسلونا به دنبال موفقیت‌های زیادی در این فصل است، اما هشدار داد که برای رسیدن به این هدف باید یک پیش‌فصل خوب داشته باشند:«ما با یک مربی جدید هستیم. مطمئنم که با فلیک خیلی سخت کار خواهیم کرد. ما زمان داریم تا مسیری که می‌خواهیم دنبال کنیم را درک کنیم. بارسا همیشه می‌خواهد پیروز شود و بازیکنان همیشه به عناوین فکر می‌کنند، اما ما در حال حاضر متمرکز بر تمرینات و آماده‌سازی خوب متمرکز هستیم.»

لواندوفسکی سپس به سبک بازی هجومی فلیک اشاره کرد و در این زمینه نسبت به امکان عبور از ۲۶ گلی که در فصل گذشته به ثمر رساند، خوش‌بین بود:«بله، البته، مطمئنم که می‌توانم گل بزنم. مهم این است که به عنوان یک تیم خوب بازی کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، همه چیز به دست خواهد آمد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره