نماد آخرین خبر

ابرقدرت هندبال دومین شکست را هم قبول کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ابرقدرت هندبال دومین شکست را هم قبول کرد!

ورزش 3/تیم ملی هندبال فرانسه، قهرمان و میزبان المپیک، در دومین بازی خود در مرحله گروهی نیز شکست خورد و دانمارک، قهرمان جهان، به دومین پیروزی خود رسید.
فرانسه پس از شکست مقابل دانمارک (29-37) در تکرار فینال توکیو، این بار نیز مقابل نروژ با نتیجه 22-27 شکست خورد. یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی المپیک، پس از دو بازی بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
نروژی‌ها در نیمه اول با اختلاف هفت گل (14-7) پیش افتادند، اما میزبان این اختلاف را تا پنج گل (11-16) کاهش داد. در ادامه بازی، نروژ به بازی خوب خود ادامه داد و اختلاف آن‌ها هرگز کمتر از سه گل نشد. در نهایت با نتیجه 27-22 به پیروزی رسیدند.
در تیم نروژ، الکساندر کریستوفرسن بلونز با هفت گل بهترین بازیکن بود و توبیاس گروندال و سیمن اولستاد لیس هر کدام پنج گل به ثمر رساندند. کریستین سورو نیز 11 سیو داشت.
در تیم فرانسه، دیکا مم 10 گل زد و ونسان ژرار نیز چندین سیو داشت. 
در بازی دوم این گروه، دانمارک با نتیجه 30-27 مصر را شکست داد و به دومین پیروزی خود رسید.

دانمارکی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و پس از نیمه اول با اختلاف ده گل (19-9) پیش افتادند. در ادامه بازی، دانمارک سرعت خود را کاهش داد و مصری‌ها اختلاف را تا دو گل (27-29) در پایان کاهش دادند، اما در نهایت بازی با نتیجه 30-27 به سود دانمارک به پایان رسید.
ماتیاس گیدسل و توماس سومر آرنولدسن با هشت گل بهترین بازیکنان تیم برنده بودند، در حالی که یحیی عمر، سیف الدرع و احمد عادل با پنج گل بهترین بازیکنان تیم مقابل بودند. آرژانتین و مجارستان نیز امشب به مصاف هم می‌روند.
دانمارک و نروژ با چهار امتیاز در صدر جدول قرار دارند، مصر دو امتیاز دارد و مجارستان، آرژانتین و فرانسه بدون امتیاز هستند


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره