نماد آخرین خبر

بازی جنجالی لیگ برتر زیر ذره‌بین قرار گرفت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازی جنجالی لیگ برتر زیر ذره‌بین قرار گرفت

ورزش 3/دبیر  سازمان لیگ فوتسال کشور پس از بازدید از سالن‌های شهر بندرعباس تصمیمات لازم را ابلاغ کرد.بازی جنجالی لیگ برتر زیر ذره‌بین قرار گرفت

آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حال برگزار شد که تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هرمزگان به دلیل آنچه مهیا نبودن شرایط میزبانی عنوان شد اقدام به ترک زمین کرد و حالا قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره این مسابقه حکم نهایی خود را بدهد.

در همین رابطه احسان کامیانی دبیر سازمان لیگ فوتسال که برای بررسی حواشی میزبانی فولاد هرمزگان مقابل آلومینیوم اراک به این قسمت از کشور سفر کرده بود پس از بازدیدی که داشت گفتگویی داشته و اینطور نظر خود را پس از برگزاری چند جلسه بیان کرده است: جلسه‌ای با اعضای هیات فوتبال استان، اداره کل تربیت بدنی استان، نمایندگان دو باشگاه فولاد هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس برگزار شد که طی آن دلایل قطع برق در دیدار مقابل ایرالکو اراک، لغزندگی کف‌پوش و وضعیت سیستم تهویه مورد بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: امروز دو سالن فجر و اروند را در بندرعباس بازدید کردم که سالن اروند استانداردهای لازم سازمان لیگ برای میزبانی مسابقات را نداشت و مسئولان فوتسال استان مکلف شدند در خصوص رفع نواقص سالن فجر اقدام کنند.

او  درباره تلاش ها برای حل مشکل قطعی برق هم صحبت کرده است: در جلسه تکمیلی مقرر هیات فوتبال استان و نمایندگان دو باشگاه، با هماهنگی اداره برق استان نسبت به تغییر کابل‌کشی و تعمیرات کامل سیستم برق‌رسانی سالن فجر اقدامات لازم را به شکلی انجام دهند که سالن دارای برق اضطراری شود و حتی در صورت قطع برق کلی شهر، اختلالی در برق سالن مسابقه به وجود نیاید.

او با اشاره به دلایل سر بودن زمین می‌گوید: با بررسی سایر مشکلات مشخص شد حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر در سالن یکی از دلایل افزایش رطوبت و شرجی سالن است و مقرر شد تا زمان بهبود هوای استان، با مدیریت هیات فوتبال مسابقات دو تیم بدون تماشاگر یا با حداقل تماشاگر برگزار شود.
کامیابی ادامه می‌دهد: با بررسی‌های انجام شده ، به این نتیجه رسیدیم که از تعداد کولرهای سالن که خود عامل افزایش رطوبت و لغزندگی کف‌پوش هستند کم کرده و دستگاه‌های تهویه مناسبت‌تر برای تخلیه هوای دم کرده سالن جایگزین شود. ما شرایط هوایی بندرعباس و کشور را درک می‌کنیم و مشخص است که لغزندگی سالن حتی روی کیفیت بازی دو تیم هرمزگانی هم اثر گذاشته اما سلامت بازیکنان خط قرمز ماست و لازم است در این خصوص اقدامات عملی صورت بگیرد. طبق توافقات به عمل آمده با هیات فوتبال استان و دو باشگاه حاضر در لیگ برتر فوتسال این تغییرات باید در همین هفته صورت پذیرد و نتایج آن را با دقت زیر نظر داریم.

دبیر سازمان لیگ البته از احتمال لغو میزبانی دو تیم لیگ برتری هم صحبت کرده است: در صورتی که مشکلات به قوت خود باقی باشد میزبانی مسابقات هفته پنجم و ششم تیم‌های استان هرمزگان را به سالن دیگری در داخل استان و یا خارج از استان منتقل خواهیم کرد. سازمان لیگ متولی برگزاری مسابقات لیگ است و همانطور که آقای دکتر اصولی رئیس سازمان لیگ عنوان کردند ما همه تلاش‌مان را برای برگزاری هر چه مطلوب‌تر مسابقات انجام می‌دهیم و از کنار هیچ موضوعی به سادگی‌ نمی‌گذریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره