نماد آخرین خبر

پاری‌سن‌ژرمن بالاخره برای خرید ستاره بایرن اقدام کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاری‌سن‌ژرمن بالاخره برای خرید ستاره بایرن اقدام کرد

ورزش 3/باشگاه پاری سن ژرمن در تلاش برای تقویت خط میانی خود در تابستان امسال، مذاکراتی را با بایرن مونیخ درباره انتقال یوشوا کیمیش آغاز کرده است.
پاریسی‌ها در گفتگو با بایرن مونیخ از قیمت پیشنهادی برای کیمیش و همچنین میزان دستمزد مورد انتظار این بازیکن مطلع شده‌اند. اگرچه ارقام دقیق اعلام نشده است اما در توان مالی پاری سن ژرمن برای پرداخت آن وجود دارد.
اولویت اصلی پاریسی‌ها در خط میانی، جذب جوان پرتغالی بنفیکا، ژوائو نوس است. اما این بازیکن 19 ساله تنها هدف آن‌ها نیست و پاری سن ژرمن به دنبال بازیکنی با خصوصیات دفاعی‌تر نیز می‌باشد. کیمیش این ویژگی را دارد و همچنین جردی شوتن از پی اس وی نیز در لیست آن‌ها قرار دارد. علاقه بارسلونا به کیمیش که مدت‌ها شایعه شده بود، در هفته‌های اخیر کاهش یافته است.
قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ تنها یک سال دیگر اعتبار دارد. این بازیکن 29 ساله در سال 2015 از لایپزیش به بایرن پیوست و تاکنون 390 بازی برای این تیم انجام داده است. او در سال 2022 اعتراف کرد که وسوسه بازی در خارج از آلمان را داشته است.
اگر پاری سن ژرمن قصد جذب دو هافبک جدید در تابستان امسال را دارد، ممکن است مجبور شود تعدادی از هافبک‌های فعلی خود را نیز بفروشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره