نماد آخرین خبر

بازیکن تیمم می‌تواند به بارسا یا تیم دیگری برود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازیکن تیمم می‌تواند به بارسا یا تیم دیگری برود!

ورزش 3/آپریبی، رئیس رئال سوسیداد، می‌گوید مانع میکل مرینو برای جدایی از این باشگاه نمی‌شود.بازیکن تیمم می‌تواند به بارسا یا تیم دیگری برود!

جوکین آپریبی در مصاحبه جدیدی در مورد وضعیت میکل مرینو صحبت و تأیید کرده است که این بازیکن پیشنهاداتی دارد و ممکن است در تابستان از باشگاه جدا شود. در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد علاقه تیم‌هایی مانند بارسلونا و آرسنال به جذب او منتشر شده بود.

آپریبی در مراسم معارفه خاوی لوپز گفت:«فکر می‌کنم میکل با رئال بسیار صادق بوده است. او از یک سال پیش پیشنهاد تمدید قرارداد دارد و اگر تمدید نکرده به این دلیل است که نمی‌خواست به هواداران بگوید که می‌مانم و سپس برود، و فکر می‌کنم این نشان از صداقت او دارد.»

او افزود:«من دوست دارم که او نرود، همه ما دوست داریم، اما اگر به ما بگوید که یکی از پیشنهادات روی میز را قبول کرده و می‌خواهد که مذاکره کنیم، این کار را خواهیم کرد. ما می‌دانیم که او پیشنهاداتی دارد و آن تیم‌ها را می‌شناسیم. اما در حال حاضر همچنان امیدواریم که میکل مرینو در رئال بماند.

آپریبی همچنین تأکید کرد که اگر مرینو تصمیم به رفتن بگیرد، باشگاه بهترین شرایط ممکن را برای خروج او فراهم خواهد کرد. مرینو یکی از گزینه‌های مورد علاقه بارسلونا برای خط میانی است و ممکن است در صورت خروج یکی از بازیکنان فعلی، به این تیم بپیوندد.




ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره