نماد آخرین خبر

ستاره اول المپیک؛ شعبه دوم نیمیر عبدالعزیز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره اول المپیک؛ شعبه دوم نیمیر عبدالعزیز

ورزش 3/عملکرد قطر پاسور تیم ملی والیبال اسلوونی همه را به یاد نیمیر عبدالعزیز انداخت.
تیم ملی والیبال اسلوونی در اولین حضور خود در المپیک نتایج درخشانی کسب کرده و در آستانه صعودی تاریخی به مرحله یک‌چهارم نهایی قرار دارد.
در موفقیت تیم ملی والیبال اسلوونی، یک بازیکن بیش از همه نقش داشته است. تونچک اشترن، قطر پاسور دو متری این کشور، در دو بازی گذشته اسلوونی ستاره بی‌چون و چرای تیمش بوده و در مجموع دو بازی خود مقابل کانادا و صربستان، چهل و نه امتیاز کسب کرده است.
ارزش کار او وقتی بیشتر می‌شود که تونچک اشترن، بیست و هشت ساله، در بازی اول تیمش مقابل کانادا از ناحیه انگشت دست چپ مصدوم شد، اما با مداوای کادر پزشکی به زمین بازگشت و امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

او در بازی امشب اسلوونی برابر صربستان حتی از بازی اول هم مؤثرتر ظاهر شد. کسب بیست و پنج امتیاز در سه ست، به همراه سرویس‌های ویران‌کننده مقابل صربستان، تونچک اشترن را ستاره بی‌بدیل والیبال المپیک تا اینجای کار کرده است.

عملکرد تونچک اشترن در دو سه سال گذشته، علیرغم از دست دادن مسابقات ملی سال ۲۰۲۳، چیزی کمتر از نیمیر عبدالعزیز، ستاره والیبال هلند، نداشته است و او نیز مانند عبدالعزیز همیشه یکی از امتیازآوران تورنمنت‌ها بوده است.

اشترن با این درخشش، همچنان در فصل پیش رو در تیم المپیاکوس یونان حضور خواهد داشت که کمی عجیب به نظر می‌رسد. او با این عملکرد می‌تواند در بهترین لیگ‌های جهان به میدان برود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید