نماد آخرین خبر

ماروتا: طارمی می‌تواند کمک زیادی به ما بکند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ماروتا: طارمی می‌تواند کمک زیادی به ما بکند

تسنیم/جوزپه ماروتا که امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از تمبر خاصی که برای باشگاه اینتر به مناسبت دو ستاره شدنش (بابت بیستمین قهرمانی در سری A) طراحی شده، شرکت کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در محل به تمجید از مهاجم ایرانی نراتزوری پرداخت و گفت: ما از طارمی راضی هستیم. فکر می‌کنم که همکارانم پی‌یرو آئوسیلیو (مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر) و داریو باچین (دستیار آئوسیلیو) بسیار به موقع نسبت به جذب او اقدام کردند. از اینکه طارمی را در کنارمان داریم، خوشحالیم. فکر می‌کنم او می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.
تصویر تمبری که به طور اختصاصی برای باشگاه اینتر طراحی شده را در زیر می‌بینید

طارمی 32 ساله که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری به حضور چهار ساله‌اش در پورتو پایان داد و با امضای قراردادی سه ساله به اینتر پیوست، در هر سه بازی دوستانه اول این تیم موفق به گلزنی شده است. او در بازی با لوگانو دو گل زد و یک پاس‌گل ساخت، در بازی با پرگولتسه یک گل به ثمر رساند و در دیدار با لاس‌پالماس هم دو بار پایش به گلزنی باز شد.
رئیس باشگاه اینتر همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا اینتر در این پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اقدام به جذب بازیکن دیگری خواهد کرد؟»، پاسخ داد: باید ببینیم چه می‌شود!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره