نماد آخرین خبر

اسطوره یونایتد دروازه شیاطین را غیرقابل نفوذ می‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسطوره یونایتد دروازه شیاطین را غیرقابل نفوذ می‌کند

ورزش 3/رود فن نیستلروی، اسطوره گلزنی منچستریونایتد، به عنوان مربی به این باشگاه بازگشته است و در مدت کوتاهی توانسته دو بازیکن را تحت تاثیر قرار دهد.
 اریک تن‌ هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، در تغییرات تابستانی خود، فن نیستلروی و رنه هاکه هلندی را به کادر فنی اضافه کرد. فن نیستلروی که در دوران بازی خود 150 گل برای یونایتد به ثمر رساند و قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و جام لیگ شد، به خانه بازگشته است. اگرچه او به عنوان یک مهاجم تمام‌کننده شناخته می‌شود، اما از زمان بازگشتش، با دانش دفاعی خود نیز بازیکنان را شگفت‌زده کرده است.
تام هیتون، دروازه‌بان یونایتد، در مصاحبه‌ای با گاردین گفت: «من و رود در آن زمان کمی با هم بودیم و من همیشه دروازه‌بان مورد علاقه او برای شوت زدن بودم. او فوق‌العاده است و سطح جزئی‌نگری او عالی است. ممکن است فکر کنید که او فقط به خاطر اسطوره بودن به اینجا آمده، اما سطح جزئی‌نگری او در جلسات فوق‌العاده است.»
هیتون ادامه داد: «او گفت که هرگز نمی‌توانسته خودش را به عنوان مربی یا سرمربی تصور کند، اما در آخرین سال بازی‌اش برای مالاگا، تحت نظر پپ گواردیولا بود. گواردیولا به او گفت که پاهایش تمام شده، اما هنوز برای فوتبال آماده است. بنابراین گواردیولا از او خواست به بازیکنان جوان کمک کند و چند تمرین طراحی کند. او گفت که از این کار لذت برده است. او همچنین در دفاع بسیار خوب است، زیرا این سمت بازی را هم درک می‌کند. من باید بگویم که با بازیکنان زیادی بازی کرده‌ام، اما او بهترین گلزن تمام دوران است که دیده‌ام. او فوق‌العاده بود.»
هری مگوایر نیز درباره تاثیرگذاری فن نیستلروی صحبت کرد. او افزود: «من هم وقتی بزرگتر شدم، مربی مهاجمان خواهم شد! رود گفت که پس از ترک یونایتد، مدتی به اسپانیا رفت و در آنجا با مربیان دفاعی سخت‌گیری کار کرد. فکر می‌کنم او چیزهای زیادی یاد گرفت و اهمیت دفاع را درک کرد.او احتمالا خودش به ساختار دفاعی بسیار علاقه‌مند است و به عنوان یک مهاجم، مطمئنا همیشه کنجکاو بوده که چگونه می‌تواند گل‌های بیشتری بزند.»

ورود فن نیستلروی به کادر فنی یونایتد در بخش دفاعی ارزشمند خواهد بود، اما هواداران امیدوارند که این مهاجم سابق بتواند خط حمله‌ای را تقویت کند که فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشت. شیاطین سرخ در 38 بازی تنها 57 گل به ثمر رساندند و بدترین رتبه خود در لیگ برتر را کسب کردند. راسموس هویلوند با 16 گل بهترین گلزن یونایتد بود، اما پس از انتقال گران‌قیمتی از آتالانتا نتوانست انتظارات را برآورده کند.

یونایتد در تابستان با جذب یوشوا زیرکزی خط حمله خود را تقویت کرده است و بازیکنانی مانند هویلوند، مارکوس راشفورد، آماد دیالو و آلخاندرو گارناچو در این پست حضور دارند. هواداران امیدوارند که حضور فن نیستلروی بتواند به تیم تن‌ هاخ کمک کند تا در فصل 25-2024 برای قهرمانی رقابت کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره