نماد آخرین خبر

علیرغم میل بارسا؛ این ستاره قصد جدایی ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علیرغم میل بارسا؛ این ستاره قصد جدایی ندارد

ورزش 3/رافینیا،وینگر برزیلی بارسلونا، تمام پیشنهاداتش بدون پاسخ گذاشته و می‌خواهد به هر نحوی که شده در این باشگاه بماند.علیرغم میل بارسا: این ستاره قصد جدایی ندارد

وضعیت مالی بارسلونا در تابستان امسال بسیار پیچیده شده است. این باشگاه برای انجام نقل و انتقالات جدید نیاز به فروش بازیکنان دارد، اما بازیکنانی که می‌توانند به این امر کمک کنند، تمایلی به ترک باشگاه ندارند.

رافینیا، ستاره برزیلی که دو تابستان پیش با مبلغ بیش از ۶۰ میلیون یورو از لیدز یونایتد به بارسلونا پیوست، هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم پیدا کند. او با مصدومیت‌ها و رقابت با عثمان دمبله و سپس لامین یامال مواجه بوده است. با وجود اینکه بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز یا دنی اولمو است، این موضوع می‌تواند جایگاه رافینیا را در تیم تحت تأثیر قرار دهد.

با این حال، رافینیا به پیشنهادات دریافتی از عربستان سعودی و لیگ برتر انگلیس پاسخ نداده و تمایلی به ترک باشگاه نشان نداده است.

رافینیا اما تنها برزیلی بارسا نیست که نمی‌خواهد از این باشگاه برود، ویتور روکه، بازیکن ۱۹ ساله‌ای که در ژانویه با مبلغ ۳۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست، نیز در لیست فروش قرار گرفته است. او پس از تنها ۳۵۳ دقیقه بازی، از شماره ۹ آینده به بازیکنی اضافه تبدیل شده است. بارسلونا به دنبال فروش او است، اما روکه نیز به دلیل قرارداد هفت ساله‌اش، قصد دارد به هر قیمتی که شده بماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره