نماد آخرین خبر

سوله:ماندن در ایتالیا و بازی برای رم بزرگترین آرزوی من بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سوله:ماندن در ایتالیا و بازی برای رم بزرگترین آرزوی من بود

ورزش 3/ماتیاس سوله، مهاجم جوان آرژانتینی، در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن رم اعلام کرد که بزرگترین آرزویش ماندن در ایتالیا و پیوستن به باشگاه رم بوده است.ماندن در ایتالیا و بازی برای رم بزرگترین آرزوی من بود

 این بازیکن 21 ساله که امروز به صورت رسمی از یوونتوس به رم منتقل شد، در مصاحبه خود از حمایت هم‌وطنی‌هایش، پائولو دیبالا و لئاندرو پاردس، و همچنین ستایش از مربی تیم، دنیله ده روسی، صحبت کرد. ده روسی به دلیل حضور کوتاه‌مدت در بوکا جونیورز، در آرژانتین محبوبیت زیادی دارد.

سوله همچنین از اوزه‌بیو دی فرانچسکو، سرمربی سابقش در فروزینونه، تشکر کرد که به او فرصت بازی داد و باعث شد تا به این جایگاه برسد. او همچنین قول داد که با نمایش خوب در زمین، از حمایت هواداران رم تشکر کند.

سوله درباره رم، خانواده فریدکین و استقبال هواداران گفت: «بسیار خوشحالم. از خانواده فریدکین تشکر می‌کنم که همه کار برای آوردن من به اینجا انجام دادند. برای من یک رویاست که به اینجا آمده‌ام، چون هم آن‌ها خیلی می‌خواستند من بیایم و هم من خیلی دوست داشتم بیایم. خانواده و نامزدم و همه کسانی که با من کار می‌کنند، خیلی حمایتم کردند. نمی‌توانم صبر کنم که شروع کنم.»

سوله روز یکشنبه هنگام ورود به فرودگاه رم با استقبال گرم صدها هوادار رم مواجه شد. او در این باره گفت: «فوق‌العاده بود، انتظار چنین چیزی را نداشتم! می‌دانستم که چند نفر آنجا خواهند بود، اما نه به این اندازه. چیزی بود که هرگز در زندگی‌ام تصور نمی‌کردم.»

سوله همچنین در مورد صحبت با هم‌وطنی‌هایش، دیبالا و پاردس، گفت: «با آن‌ها صحبت کرده‌ام. به محض اینکه شایعات آمدنم به اینجا شروع شد، آن‌ها درباره شرایط اینجا و خوشحالی‌شان به من گفتند. من هم از آن‌ها سوال پرسیدم. هر روز بیشتر و بیشتر با پائولو صحبت می‌کردم: کی می‌آیی؟ بیا، منتظرتم، جای خالی برای تو هست.»
افزود: «البته خوب است که قدردانی شوم، اما باید خودم را در زمین نشان دهم تا به همه هوادارانی که منتظرم بودند، ثابت کنم.»

سوله درباره تجربه فصل گذشته‌اش در فروزینونه گفت: «من خیلی چیزها از مربی دی فرانچسکو یاد گرفتم و از همه آنجا ممنونم، چون اگر او و گویدو آنجلوزی نبودند، من هم الان اینجا نبودم، چون آن‌ها به من فرصت بازی دادند و از روز اول به من اعتماد کردند.»

او در مورد پست مورد علاقه‌اش گفت: «در آن قسمت از زمین سمت راست، یا درست پشت مهاجم به عنوان مهاجم دوم. همچنین می‌توانم به عنوان هافبک میانی بازی کنم. فکر می‌کنم بتوانم در چند پست مختلف بازی کنم.»

سوله درباره ده روسی، شهر رم و پیام برای هواداران رم گفت: «قبل از آمدن به اینجا همه چیز را بررسی کردم. از نظر مربی، دیدم که تیم سال گذشته چطور بازی می‌کرد و از زمانی که او آمده، چه تغییری کرده است. او واقعاً باورنکردنی است. او هم مدتی در آرژانتین بوده و همه چیز را می‌فهمد. اسپانیایی آرژانتینی صحبت می‌کند، بنابراین این خیلی مفید خواهد بود.»

سوله اعتراف کرد که در زمان حضورش در فروزینونه عاشق شهر رم شده است.

«من اخیراً از زمانی که برای فروزینونه بازی می‌کردم، شهر را شناختم، چون نزدیک بودیم. من واقعاً عاشق این شهرم. قبلا خیلی به اینجا می‌آمدم، شاید هفته‌ای یک بار. حالا زندگی کردن اینجا فوق‌العاده خواهد بود.»

سوله در پایان گفت: «از همه شما بابت استقبال در فرودگاه تشکر می‌کنم، این برای من واقعاً فوق‌العاده بود. و همچنین با نشان دادن توانایی‌هایم در زمین از شما تشکر خواهم کرد. در استادیوم می‌بینیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید