نماد آخرین خبر

المپیک را غیرقانونی ببینید دادگاهی می‌شوید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
المپیک را غیرقانونی ببینید دادگاهی می‌شوید!

ورزش 3/در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، افرادی که در انگلیس به صورت غیرقانونی این مسابقات را تماشا می‌کنند، ممکن است با جریمه‌های سنگینی مواجه شوند.
میلیون‌ها نفر در انگلیس بازی‌های المپیک را تماشا می‌کنند و بی‌بی‌سی و دیسکاوری پلاس پوشش کاملی از این مسابقات ارائه می‌دهند. هواداران انگلیسی اگر قصد دارند هر یک از این مسابقات را به صورت زنده تماشا کنند، باید مطمئن شوند که مجوز تلویزیون‌شان به‌روز است، در غیر این صورت ممکن است با جریمه‌ای تا ۱۵۲۰ پوند مواجه شوند.
بینندگان باید مبلغ ۱۶۹.۵۰ پوند برای مجوز تلویزیون و همچنین ۳.۹۹ پوند برای اشتراک اپلیکیشن دیسکاوری پرداخت کنند. شرکت مجوز تلویزیون، با حمایت بی‌بی‌سی، اعلام کرده که ون‌های شناسایی را به خیابان‌ها فرستاده‌اند تا هر کسی که بدون مجوز تلویزیون المپیک را تماشا می‌کند، با جریمه ۱۰۰۰ پوندی مواجه شود.
پایگاه داده و ون‌های شناسایی این شرکت اعلام کرده: ما یک پایگاه داده از حدود ۳۱ میلیون آدرس دارای مجوز و بدون مجوز داریم. این به ما می‌گوید که آیا آدرس شما مجوز تلویزیون دارد یا خیر. همه افسران ما به این پایگاه داده دسترسی دارند و می‌توانند بررسی کنند که آیا شما مجوز دارید یا خیر. اگر به ما بگویید که نیازی به مجوز تلویزیون ندارید، افسران ما ممکن است همچنان به شما مراجعه کنند تا این موضوع را تأیید کنند. ما همچنین یک ناوگان از ون‌های شناسایی داریم که می‌توانند استفاده از تجهیزات متوجه شوند که شما مجوز دارید یا خیر. 
شرکت مجوز تلویزیون می‌تواند پرونده را به دادگاه ارجاع دهد. اگر دادگاه شما را مجرم بشناسد، میزان جریمه را تعیین خواهد کرد که می‌تواند به ۱۵۲۰ پوند برسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره