نماد آخرین خبر

ماسکرانو: برای حذف میزبان المپیک آماده‌ایم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماسکرانو: برای حذف میزبان المپیک آماده‌ایم

ورزش 3/خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم المپیک آرژانتین، می‌گوید برای پیروزی مقابل فرانسه آماده‌اند.ماسکرانو: برای حذف میزبان المپیک آماده‌ایم

تیم ملی زیر ۲۳ سال آرژانتین با پیروزی ۲-۰ مقابل اوکراین، کار خود را در مرحله گروهی به پایان رساند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. حالا همه نگاه‌ها به این مرحله است، زیرا آرژانتین روز جمعه به مصاف فرانسه خواهد رفت. خاویر ماسکرانو، سرمربی این تیم، از قبل به این دوئل بزرگ که یکی از مدعیان بزرگ را بدون مدال خواهد گذاشت، فکر کرده است.

ماسکرانو در مصاحبه‌ای با تی‌وای‌سی اسپورت، گفت:«فرانسه؟ ما سلاح‌های خودمان را داریم و به آنها اعتقاد داریم، به میدان خواهیم رفت. ما بهترین بازی ممکن را ارائه خواهیم داد تا به نیمه‌نهایی صعود کنیم. برای بردن آنها آماده‌ایم.

این مسابقه غیرقابل‌پیش‌بینی و غیرمنتظره در این مرحله به دلیل پیروزی مراکش در گروه آرژانتین و رفتن آنها به سمت دیگر جدول رخ داد. ماسکرانو افزود:«ما باید به بهترین شکل ممکن پیشرفت کنیم. هدف ما صعود بود، اما دوست نداشتم اینگونه شود.  با این حال، باید با آنچه پیش رو داریم روبرو شویم. این مرحله بسیار خوب بود.

این رقابت با توجه به اتفاقات فینال جام جهانی قطر و قهرمانی آرژانتین و حضور چهار نماینده از این تیم در زمین، یعنی نیکولاس اوتامندی، خولین آلوارز، تیاگو آلما و جرونیمو رولی، بسیار حساس خواهد بود. در سمت فرانسه هیچ بازیکنی از تیم اصلی حضور نخواهد داشت، اما تیری آنری، سرمربی آنها، یک چهره برجسته است.

ماسکرانو همچنین از صعود تیم ملی به مرحله بعدی ابراز خوشحالی کرد و گفت:«تیم توانست در مرحله اول با شرایط مختلف روبرو شود و دو بازی را ببرد. به این نمایش‌ها افتخار می‌کنم اما حالا نوبت دو بازی سخت دیگر است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره