نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بدون تجهیزات؛ تیرانداز ترک با عینک ساده مدال گرفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بدون تجهیزات؛ تیرانداز ترک با عینک ساده مدال گرفت!

ورزش 3/ دیکچ، تیرانداز ترکیه‌ای، که در مسابقات المپیک پاریس با نادیده گرفتن تجهیزات لازم، تنها از یک عینک ساده استفاده کرد، مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته است.بدون تجهیزات: تیرانداز ترک با عینک ساده مدال گرفت!

این موفقیت دیکچ در حالی به دست آمد که بسیاری از تیراندازان از تجهیزات پیشرفته‌ای مانند لنزهای مخصوص برای جلوگیری از تاری و دقت بیشتر برای دیدن هدف و همچنین محافظ‌های گوش برای کاهش سر و صدا استفاده می‌کنند.

دیکچ به همراه هم‌تیمی‌اش، شوال ایلایدا ترهان، در فینال تیمی ۱۰ متر تپانچه بادی مختلط به مصاف تیم صربستان رفتند و با نتیجه ۱۶-۱۴ شکست خوردند، با این حال توانستند اولین مدال تاریخ تیراندازی ترکیه در المپیک را کسب کنند.

این مسابقه در مرکز تیراندازی شاتورو برگزار شد و دیکچ با عملکردی فوق‌العاده و استفاده از عینک ساده خود، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. او در مصاحبه‌ای پس از مسابقه گفت:«این مدال برای من و کشورم بسیار ارزشمند است. امیدوارم که این موفقیت الهام‌بخش نسل‌های آینده تیراندازان ترکیه باشد.»

این موفقیت برای دیکچ و تیم ترکیه‌ای یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود و نشان‌دهنده توانایی‌های بالای این ورزشکار است، که حتی با تجهیزات ساده و ابتدایی نیز در تمام مسابقات عملکرد خوبی را ثبت کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره