نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

احتمال خداحافظی سرمربی سابق لیورپول از دنیای مربی‌گری

منبع
فوتبالی
بروزرسانی
احتمال خداحافظی سرمربی سابق لیورپول از دنیای مربی‌گری

فوتبالی/یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول و بروسیا دورتموند عصر امروز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که ممکن است برای همیشه از دنیای سرمربی‌گری خداحافظی کند.

یورگن کلوپ بی‌شک یکی از تاثیرگذارترین سرمربیان ده سال اخیر فوتبال دنیا بوده است. او در بروسیا دورتموند و لیورپول تاریخ‌سازی کرد و نام خودش را برای همیشه در این دو باشگاه ثبت کرد. او در دورتموند قهرمانی در بوندسلیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان آورد، اما در لیورپول به تمامی افتخارات ممکن دست پیدا کرد. او پس از پایان فصل گذشته از لیورپول جدا شد و حالا اعلام کرد که احتمال دارد این دوری از فوتبال دائمی باشد.

جواب منفی ستاره یوونتوس به لیورپول؛ فقط منچستریونایتد را می‌خواهد

خبر مرتبط

جواب منفی ستاره یوونتوس به لیورپول؛ فقط منچستریونایتد را می‌خواهد

کلوپ در این رابطه گفت: «فعلا تصمیمی برای سرمربی‌گری ندارم، این یک تصمیم هیجانی نیست، بلکه یک تصمیم کلی است. من هدایت بهترین تیم‌های دنیا را بر عهده داشتم و ممکن است چند ماه دیگر بخوام دوباره به دنیای فوتبال برگردم و در این زمینه به دیگران کمک کنم. در حال حاضر نمی‌خواهم در هیچ تیمی کار کنم، نه تیم باشگاهی و نه تیم ملی. شاید هنوز برای بازنشستگی خیلی جوان باشم، اما در حال حاضر تصمیمی برای بازگشت به دنیای فوتبال ندارم.»

بر خلاف خبری که در ساعات اخیر در رسانه‌ها منتشر شد، یورگن کلوپ به صورت رسمی خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام نکرد و همان‌طور که از صحبت‌هایش مشخص است، شانسی برای بازگشت به دنیای مربی‌گری قائل شده است. باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ او به طور قطعی خداحافظی می‌کند یا ادامه می‌دهد؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره