نماد آخرین خبر

کابوس واقعی شد؛ دوری سه‌ماهه ستاره یونایتد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کابوس واقعی شد؛ دوری سه‌ماهه ستاره یونایتد

ورزش 3/منچستریونایتد تایید کرد که لنی یورو به دلیل مصدومیت تا سه ماه آینده قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.
مدیران منچستریونایتد به دنبال تقویت خط دفاعی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بودند و تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن لنی یورو که یکی از جذاب‌ترین مدافعان میانی حاضر در بازار نقل و انتقالات بود انجام دادند و در نهایت موفق شدند با پیروزی برابر رئال مادرید در این رقابت، او را به خدمت بگیرند.
این بازیکن در اولین دیدار دوستانه با پیراهن یونایتد درخشان ظاهر شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما شرایط مطابق میلش پیش نرفت و در جریان بازی برابر آرسنال به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت. تصاویری که روز گذشته از او با کفش مخصوص و عصا منتشر شده بود نگرانی بسیاری از هواداران این تیم را به همراه داشت.
حالا مشخص شده که این نگرانی بی‌دلیل نبوده است و او نمی‌تواند تیمش را حداقل تا سه ماه آینده همراهی کند و باید برای طی کردن روند درمانش دور از میدان باشد. دلیل دوری طولانی مدت او از میادین شکستگی استخوان‌‎‌های کف پاست که نیاز به مدت زمان بیشتری برای ترمیم دارند.
اما این تنها خبر بد منتشر شده برای شیاطین سرخ نیست و گفته می‌شود که راسموس هویلوند که او هم در بازی برابر آرسنال و پس از گل که به ثمر رساند مجبور شد زمین بازی را ترک کند، نمی‌تواند یونایتد را تا شش هفته همراهی کند. به نظر می‌رسد که بحران مصدومیت که فصل گذشته از معضلات جدی یونایتد بود حتی پیش از آغاز فصل جدید هم برای آنها دردسرساز شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره