نماد آخرین خبر

هشدار آنچلوتی در مورد امباپه و اندریک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار آنچلوتی در مورد امباپه و اندریک

ورزش 3/کارلو آنچلوتی معتقد است نباید در همین شروع کار، نه از اندریک و نه از امباپه، توقع بالایی داشت.
رئال مادرید بامداد امروز در بازی برابر میلان با یک گل شکست خورد. اندریک، مهاجم 18 ساله برزیلی، اولین بازی خود با پیراهن رئال را انجام داد و در مدت زمان حضورش در زمین گلزنی نکرد و نمایش چندان خوبی هم نداشت.
کارلتو ولی از ستاره جوان تیمش دفاع کرد: «اندریک 5 روز است به تیم اضافه شده و نباید توقع خاصی داشت. نه از اندریک و نه حتی امباپه بعد از چند روز تمرین نباید انتظار داشت کار خاصی انجام دهند. از الان نتیجه گیری دشوار است. چیزی که من می‌بینم این است که او کیفیت و استعداد خاصی دارد. اندریک می‌تواند در فضای بسیار کم به حداکثر سرعت برسد، در استارت‌های انفجاری بسیار ماهر است و اینها ویژگی‌هایی است که او دارد. از این نظر یک استعداد ناب است. به ندرت می‌توان بازیکنی را با این ویژگی‌ها دید. ولی تکرار می‌کنم هر بازیکنی حتی فوق ستاره‌ها به زمان نیاز دارند.»

کارلتو از براهیم دیاز و مدافعان کناری رئال ستایش کرد: «براهیم خیلی خوب بازی کرد و ما حرکات خوبی از او در زمین دیدیم. آردا هم وضعیت خوبی دارد. مدافعان کناری به خصوص درخشیدند. جوانان از این بازی استفاده کردند و ما برای آنها خوشحالیم.»
به بازیکنان جوان چه گفتید؟ «به آنها گفتم از لحظه لذت ببرند، چون بازی با پیراهن مادرید برای همه اتفاق نمی‌افتد. لحظه بسیار مهمی برای آنها بود. نباید با اضطراب و فشار آن را هدر می‌دادند و من فکر می‌کنم آنها از بازی لذت بردند.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر