نماد آخرین خبر

اصفهانی‌ها در آستانه یک خرید خارجی بزرگ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اصفهانی‌ها در آستانه یک خرید خارجی بزرگ

ورزش 3/مدیران باشگاه سپاهان در آستانه جذب یک بازیکن سرشناس خارجی برای تقویت میانه زمین هستند.
تیم فوتبال سپاهان که خود را برای پی‌آف لیگ نخبگان آماده می‌کند، نخستین دیدار خود در این رقابت ‌ها را ۵ روز دیگر برابر شباب الاهلی امارات در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد کرد.
سپاهانی ها در نقل و انتقالات تابستانی یکی از فعال‌ترین باشگاه‌ها بودند، پس از جدایی شهریار مغانلو، رامین رضاییان، میلاد زکی پور و سرباز شدن امید نورافکن، هواداران سپاهان از شرایط تیم خود در فصل نقل و انتقالات انتقاد داشتند و با نگرانی تحولات پنجره تابستانی را پیگیری میکردند، اما مدیران سپاهان با جذب بازیکنان جوان و خوش نامی مثل محمد امین حزباوی ، صالح حردانی، جواد آقایی‌پور، حسین گودرزی، محمد مهدی محبی، مهدی لیموچی و وحدت حنانوف ضمن کاهش میانگین سنی سپاهان بازیکنانی را جذب کردند که هر کدام در تیم سابق خود تاثیرگذار بودند.
یکی از دغدغه‌های هواداران سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی، جذب بازیکن خارجی باکیفیت بود که در روز های گذشته در اصفهان شایعه حضور استیون انزونزی هافبک سابق رم و سویا در جمع شاگردان مورایس به گوش می‌رسید.

یافته‌ها نشان می‌دهد مذاکرات سپاهان با انزونزی در حال پیگیری است و هنوز این بازیکن پاسخ نهایی خود را به سپاهان نداده است.

در صورتی که انتقال انزونزی به سپاهان قطعی شود، اصفهانی‌ها یکی از بهترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر را در اختیار خواهند داشت و به همین دلیل در حال حاضر هواداران اصفهانی کامنت های زیادی در صفحه شخصی این بازیکن منتشر کرده‌اند و از او درخواست دارند پیشنهاد میدان باشگاه را بپذیرد.  

تلاش هواداران سپاهان برای جلب رضایت این بازیکن و حضور در اصفهان.
این هافبک فرانسوی سابقه قهرمانی با تیم ملی فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، قهرمانی لیگ اروپا با سویا در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ و قهرمانی لیگ ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۱ به همراه تیم ملی فرانسه را در کارنامه دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره