نماد آخرین خبر

ولاسکو: نمایش دخترانم فوق‌العاده بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ولاسکو: نمایش دخترانم فوق‌العاده بود

ورزش 3/تیم والیبال زنان ایتالیا در روزی که خولیو ولاسکو، سرمربی این تیم، به پائولا اگونو، فوق‌ستاره خود، استراحت داده بود، توانست با نتیجه سه بر صفر هلند را از پیش رو بردارد و با پیروزی دوم خود در مرحله گروهی، صعودش را به یک‌چهارم نهایی قطعی کند.
خولیو ولاسکو که از صعود و نحوه بازی تیمش مقابل هلند راضی بود، پس از اتمام این دیدار به خبرنگاران گفت: "در عین حال، خوشحالیم که به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتیم. واضح است که ما نمی‌دانیم با چه تیمی در این مرحله روبرو خواهیم شد، اما اول رسیدن به این هدف مهم بود.
در این المپیک، بازی‌های آسان وجود ندارد و در همه گروه‌ها تیم‌های واقعاً قوی حضور دارند. حالا باید به بازی سوم یعنی ترکیه فکر کنیم و بعد از آن روی یک‌چهارم نهایی تمرکز خواهیم کرد. مسابقه امروز یک کار تیمی خوب بود. پائولا اگونو فشار خون پایینی داشت، بنابراین او را در حالت استراحت نگه داشتم. کیت به جای او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و گایا نیز زمانی که او را به زمین فرستادم واقعاً خوب بود."
ولاسکو در پایان گفت: "همه این‌ها امنیت و آرامش را به تیم می‌بخشند. ما همیشه باید بهتر از حریفان خود بازی کنیم تا برنده شویم، زیرا در حال حاضر سطح والیبال بین‌المللی در بخش زنان بسیار بالاست. عملکرد ما عملکرد خوبی بود، دختران واقعاً خوب بودند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید