نماد آخرین خبر

مارسکا: هر کچلی گواردیولا نیست!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مارسکا: هر کچلی گواردیولا نیست!

ورزش 3/به ندرت می‌شنوید که سرمربی فوتبال به یک روزنامه‌نگار بگوید که به او حسادت می‌کند، اما در اواسط گفتگوی دیلی میل با انزو مارسکا از چلسی، این مربی 44 ساله ایتالیایی به سر پر از موی مقابلش خیره شده بود!
او قبل از اینکه درمورد ظاهر خودش صحبت کند، گفت: "همسرم، این ظاهر من را دوست دارد. متاسفانه من اینگونه هستم، بنابراین همه اینطور  فکر می‌کنند که وانمود می‌کنم پپ گواردیولا هستم؟ نه چون من یک فرد کاملا متفاوتی هستم و زندگی خودم را دارم."
مارسکا می‌گوید با وجود لقب «پپ رژیمی» او راه خودش را می‌رود. اما این بدان معنا نیست که او از سرمربی منچسترسیتی الهام نمی‌گیرد.
مارسکا ادامه داد: "زمانی که به چلسی پیوستم، گواردیولا بسیار خوشحال بود، چون مطمئن است که با زمان بندی، می‌توانیم چیز مهمی بسازیم. اگر من الان اینجا هستم، به خاطر اوست. من عاشق این ایده شدم. من 28 ساله بودم. با بارسلونا روبرو شدم. متوجه شدم که بازی مقابل تیم دیگر یکسان نیست.

من هنوز در حال بازی کردن (برای سویا) بودم و از قبل در حال تجزیه و تحلیل بازی‌ها و تماشای جلسات تمرینی در یوتیوب بودم، من بلافاصله عاشق تاکتیک گواردیولا شدم."

او درباره کچل‌بودن خود صحبت کرد و گفت: "این طبیعی است، به عنوان مثال، ویلی کابایرو دستیار من هم کچل است. یک یا دو سال دیگر، اگر او به باشگاه دیگری بپیوندد، مطمئناً از او می‌پرسند که آیا تو هم سعی داری از مارسکا تقلید کنی؟ چون اکنون با من همکاری می‌کند.
زمانی که من به لسترسیتی پیوستم و با رئیس و مدیر ورزشی دیدار کردم، آن‌ها گفتند: "ما می‌خواهیم مانند سیتی بازی کنیم." به آنها گفتم:"ما بازیکنان یکسانی نداریم و من هم پپ گواردیولا نیستم." همان چیزی که وقتی با چلسی مذاکره می‌کردیم، گفتم. من گفتم:"ایده همین ایده است، اما احتمالاً ما به زمان نیاز داریم چون بازیکنان باید بفهمند که ما چگونه می‌خواهیم بازی کنیم و این متفاوت است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره