نماد آخرین خبر

دستیار شگفتی‌ساز لیگ برتر درگذشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دستیار شگفتی‌ساز لیگ برتر درگذشت

ورزش 3/خانواده کرگ شکسپیر، سرمربی سابق لستر سیتی، اعلام کردند که او در سن ۶۰ سالگی درگذشته است. شکسپیر در اکتبر 2023 تحت درمان سرطان بود. او همچنین برای وست برومویچ، هال سیتی، اورتون، واتفورد، استون ویلا و نوریچ کار کرد و در سال 2016 مدتی دستیار سرمربی تیم ملی انگلیس بود.
بیانیه‌ای که به نمایندگی از خانواده‌اش از طریق انجمن مدیران لیگ منتشر شد، اعلام کرد که شکسپیر "در آرامش و در کنار خانواده‌اش درگذشت".
در این بیانیه آمده است: «در حالی که خانواده به دستاوردهای فوتبال او به عنوان یک بازیکن و مربی بسیار افتخار می‌کنند، برای ما خانواده‌اش، او همیشه در درجه اول یک همسر، پدر، پسر، برادر و عموی دوست‌داشتنی و محبوب خواهد بود. این فقدان برای همه ما بسیار دردناک است و از شما می‌خواهیم که در این دوران بسیار سخت برای کنار آمدن با فقدان یک فرد بسیار خاص به ما احترام بگذارید و به ما فرصت بدهید. خانواده از دعاها و آرزوهای خوب بسیاری که در طول چند ماه دشوار گذشته ارسال شده است، تشکر و قدردانی می‌کند، بسیاری از آنها را نتوانستیم پاسخ دهیم اما همه برای کرگ و خانواده بسیار مهم بودند.»

شکسپیر در سال 16-2015 دستیار کلودیو رانیری بود، زمانی که لستر یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های تاریخ فوتبال را با قهرمانی در لیگ برتر خلق کرد.
او در فوریه 2017 جایگزین رانیری به عنوان سرمربی شد اما پس از آنکه در ژوئن به طور دائم با قراردادی سه ساله منصوب شد، در اکتبر برکنار شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره