نماد آخرین خبر

زورف به خبرنگار: از پشت میکروفن همه چیز آسان است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
زورف به خبرنگار: از پشت میکروفن همه چیز آسان است!

ورزش 3/ دقیقاً سه سال پس از کودتای توکیو، بهترین تنیسور حرفه‌ای آلمان که با مشکلات سلامتی دست و پنجه نرم می‌کرد، در دمای نیمه تابستان با نتیجه 5-7 و 5-7 مقابل لورنتسو موستی ایتالیایی در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد. پس از آن، ستاره تنیس مصاحبه‌ای با زد دی اف انجام داد و کمی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.
آملی استیف واتر، گزارشگر زد دی اف: "خروج تلخ از مرحله یک چهارم نهایی المپیک. ما در واقع شما را به عنوان یک جنگنده می شناسیم، اما دیدیم که نتوانستید روحیه جنگندگی خود را به زمین بیاورید. چرا؟"
زورف در پاسخ ابتدا تعجب کرد، سپس با ناراحتی خندید و پاسخ داد: "وقتی پشت میکروفون ایستاده‌ای، گفتنش آسان است. چون هوا بیش از 30 درجه است و من امروز احساس راحتی نمی‌کردم. با این وجود تمام توانم را گذاشتم. من هنوز هم همه چیز را امتحان کردم. من امروز از نظر بدنی احساس خوبی نداشتم."

استیف واتر ادامه داد و پرسید: "ما می‌توانیم گرما را احساس کنیم. اما چیزی که نمی‌توانیم احساس کنیم، استراحت کوتاهی است که آنها بین دور یک‌شانزدهم و یک‌چهارم نهایی داشتند. آیا این شاید نقشی داشته است؟"
زورف: "نه، من تمام هفته اینجا احساس خوبی نداشتم. و نمی‌دانم از نظر جسمی چه مشکلی دارم. در دور دوم هم احساس خوبی نداشتم. باید ببینم چه مشکلم هست. چند تا تست می‌دهم تا برای تور آمریکا دوباره در بهترین فرم باشم."

حالا چه چیزی را از بازی‌های پاریس در مقایسه با توکیو به خاطر می‌آورید؟
زورف: "تورنمنت عالی. بسیار شبیه، اما بسیار متفاوت از رولان گاروس. تا حدودی برای آلمان ناامید کننده است. چون امیدهای زیادی برای مدال داشتیم. اما از هیچ کدام استفاده نکردیم. پس از برخی جهات ناامید کننده است."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره