نماد آخرین خبر

صعود آ.ا.ک با پاس گل دیدنی کاپیتان تیم ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
صعود آ.ا.ک با پاس گل دیدنی کاپیتان تیم ملی

ورزش 3/دور دوم از مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ کنفرانس امشب برگزار شد که در یکی از مسابقات، آ.ا.ک آتن توانست نتیجه‌ای کاملا متفاوت با پیروزی شکننده در بازی رفت کسب کرده و راهی دور بعدی این پیکارها شود.
شاگردان ماتیاس آلمیدا در شرایطی در آندورا به مصاف اینتراسکالدز رفته بودند که در بازی رفت نزدیک بود پیروزی قاطع خود را از دست بدهند. آنها که تا دقیقه 65 با نتیجه پر گل چهار بر صفر از حریف پیش بودند، غافلگیر شده و سه مرتبه دروازه خود را باز شده دیده و دقایق پایانی را با استرس زیادی ادامه دادند.
این تغییر نتیجه در بازی رفت تحت شرایط رقم خورد که پس از تعویض احسان حاج صفی و در شرایطی که بازی چهار بر یک بود، تیم یونانی تغییرات دیگری را در ترکیب خود انجام داد و دو مرتبه دیگر نیز دروازه این تیم باز شد.
در بازی برگشت، آلمیدا اشتباه بازی قبل را تکرار نکرد و مجددا از مهره‌های کلیدی خود استفاده کرد اما تیم او تا دقیقه 74 با خطر و احتیاط بازی را دنبال می‌کرد چرا که یونانی‌ها تنها با یک گل از حریف پیش بودند و امکان تغییر نتیجه وجود داشت.
حاج صفی که برای این بازی در سمت راست به کار گرفته شده بود، عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و مانع از شکل‌گیری حملات حریف شد و در دقیقه 74 بود که خیال آلمیدا را راحت کرد.

پس از اینکه کرنر آ.ا.ک به روی دروازه ارسال شد، بازیکنان اینتراسکالدز ضدحمله‌ای را تدارک دیدند که کاپیتان تیم ملی با یک پاس هوشمندانه به پشت خط دفاعی، توپ را برای لوی گارسیا ارسال کرد و این بازیکن نیز قدر پاس احسان را دانست و بازی را دو بر صفر کرد.
در ادامه آ.ا.ک موفق شد دو بار دیگر گلزنی کرده و این بار برخلاف بازی رفت، آنها از سوی اینتراسکالدز غافلگیر نشدند و پس از پیروزی چهار بر صفر، در مجموعه با نتیجه هشت بر سه راهی مرحله بعد شدند.
حاج صفی 80 دقیقه در زمین حضور داشت و پایه گذار گل دوم تیمش بود و عملکرد خوبی در زمین مسابقه داشت. آ.ا.ک باید در دور سوم مرحله انتخابی لیگ کنفرانس به مصاف نوآ ارمنستان برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره