نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تکذیب گل‌گهر؛ با مدافع استقلال مذاکره نکردیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکذیب گل‌گهر؛ با مدافع استقلال مذاکره نکردیم

ورزش 3/محمد‌ اسفندیارپور اعلام کرد باشگاه گل‌گهر مذاکره مستقیمی با محمدحسین مرادمند نداشته است.تکذیب گل‌گهر: با مدافع استقلال مذاکره نکردیم

باشگاه گل‌گهر در شرایطی برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را زیرنظر مهدی تارتار دنبال می‌کند که در روزهای اخیر اخبار مختلفی در خصوص انتقال بازیکنانی از جمله محمدحسین مرادمند به این تیم سیرجانی منتشر شده است. این موضوع واکنش مدیرعامل باشگاه گل‌گهر را به دنبال داشت و او در گفتگویی درباره برنامه‌های این باشگاه صحبت کرد.

محمد اسفندیارپور گفت: هر باشگاهی برنامه‌ها و اهداف خودش را دارد و بر اساس هدف‌هایی که مدنظرشان است، برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیرند. قاعدتا یکی از آن موضوعاتی که مدنظر است، منابع خواهد بود. ما بر اساس دستورالعمل، سقف بودجه‌ای داشتیم که البته درآمدهایی که سال گذشته کسب کردیم، دست و بال‌مان را بازتر می‌کرد. بنابراین از لحاظ سقف بودجه منعی نداشتیم، حتی بدون لحاظ کردن درآمدهایی که برای ترنسفر بازیکنان‌مان بود.

او در خصوص مذاکره با محمدحسین مرادمند توضیح داد: هنوز قطعیتی وجود ندارد. ما به صورت مستقیم صحبتی نداشتیم. ایشان هم یکی از کسانی بود که در لیست بوده اما هنوز به این جمع‌بندی که با ایشان به صورت مستقیم مذاکره کنیم، نرسیده‌ایم. ممکن است این اتفاق بیفتد و ممکن است روی گزینه‌های دیگری که مذاکره می‌کنیم، به جمع‌بندی برسیم.

مدیرعامل گل‌گهر در پاسخ به اینکه آیا مهدی تارتار از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت دارد، گفت: آقای تارتار امسال به ما پیوستند و در صحبت‌های مفصلی که با ایشان در ابتدای دوره نقل و انتقالات داشتیم، در خصوص برنامه‌ها و اهداف و کاری که تا اینجا انجام دادیم و مسیری که طی ۵ فصل گذشته تا امروز داشتیم، صحبت کردیم.

او تاکید کرد: آقای تارتار از مربیان بادانش و باتجربه ماست که با شناخت انتخاب‌شان کردیم و تفکرات‌شان به آنچه در گل‌گهر پیاده می‌شد، نزدیک بود. محدودیت‌هایی وجود دارد و همان‌طور که می‌دانید تغییرات، تابع دستورالعمل‌هاست، اما بر اساس این مسائل و لیستی که ایشان داشت، فکر می‌کنم تا امروز توانستیم آنچه مدنظر ایشان بوده، انجام بدهیم.

اسفندیارپور درباره احتمال جذب بازیکن خارجی توسط گل گهر گفت: تا این لحظه بازیکن خاصی وجود ندارد که مدنظر باشد، مگر اینکه در چند روز آینده نتوانیم با گزینه‌های داخلی مدنظر به توافق برسیم. اولویت اول ما گزینه‌های داخلی است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره